تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

ماتا: با «تخریب»، استقلال را قوی‌تر می‌کنید!

روی ماتا، مربی تیم استقلال در آستانه دیدار فردا دوشنبه با ملوان انزلی در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، با اشاره به حواشی اخیر پیرامون ساپینتو سرمربی آبی‌ها گفت: قبلا هم گفته‌ایم اگر بخواهید ما را تخریب کنید، در واقع قوی‌ترمان می‌کنید. ما نشان داده‌ایم خانواده خوبی بوده و متحدتر هستیم و نمی‌گذاریم کسی به داخل این خانه رخنه کند.

کد خبر: ۱۴۵۴۵۶
۱۹:۴۴ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ماتا

دیدارنیوز: مربی تیم فوتبال استقلال خطاب به آن‌هایی که به زعم او قصد تخریب آبی‌پوشان را دارند، تأکید کرد با این کار قوی‌ترشان می‌کنند.

روی ماتا در نشست خبری پیش از دیدار تیم استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: فردا بازی سختی پیش رو داریم و دیدار متفاوتی را نسبت به لیگ شاهد خواهیم بود. درباره جام حذفی صحبت می‌کنیم و در مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که تاریخ‌سازی کرده و شگفت‌انگیر بوده است.

وی با تأکید بر سخت بودن دیدار با ملوان بندر انزلی افزود: بازی‌های حذفی دیدار‌های یکسانی مثل لیگ برتر نیست. تیم‌ها در حال تقویت خود هستند و ما نیز در سطح خوبی قرار داریم. فردا با تمام توان‌مان بازی خواهیم کرد تا به مرحله بعد صعود کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد تأثیر حواشی اخیر به وجود آمده علیه ریکاردو ساپینتو تصریح کرد: درباره این موضوع مدیرعامل و ساپینتو در حال صحبت کردن هستند و به نتیجه رسیده‌اند و اظهارات‌شان را بیان خواهند کرد. نکته‌ای که گفتید مهم است. قبلاً هم گفته‌ایم اگر بخواهید ما را تخریب کنید، در واقع قوی‌ترمان می‌کنید. ما نشان داده‌ایم خانواده خوبی بوده و متحدتر هستیم و نمی‌گذاریم کسی به داخل این خانه رخنه کند.

ماتا با اشاره به درخشش مهدی قایدی در ترکیب استقلال خاطر نشان کرد: هر زمان قایدی بازی کرده با تمام دل و جانش بازی کرده است. چه او گل بزند و چه نزند تلاش خود را کرده است. وقتی سطح تیم بالاست بازیکنان کلیدی خودشان را نشان می‌دهند. نه تنها قایدی، نفراتی مثل محمد محبی و آرش رضاوند نیز این شرایط را دارند. از همه مهم‌تر، تلاش تیمی برای بازیکنان این شرایط را فراهم می‌کند که بیشتر خودشان را نشان دهند. ما در مسیر خوبی قرار داریم و این هفته به خوبی تمرین کردیم. از تیم رفتار خوبی می‌بینیم و همه تلاش می‌کنیم به هدف مطلوب‌مان برسیم.

وی در واکنش به اعتراض مجتبی حسینی سرمربی پیکان به او در دیدار هفته گذشته استقلال گفت: باید از مربی پیکان بپرسید که چرا با من صحبت کردند، چون با آن‌ها صحبتی نداشتم. تا زمانی که کسی با من صحبت نکند، با نیمکت تیمی صحبت نخواهم کرد. من در حال صحبت درباره اتفاقات نیمه اول و خطای محمد محبی بودم و همینطور صحنه‌ای که به امید حامدی‌فر ارتباط داشت. همان خطا را روی حامدی‌فر مرتکب شدند، ولی داور خطا نگرفت. الگویی که داور جلو می‌رفت یکسان نبود و این صحبت‌ها را به داور چهارم انتقال دادم، اما دیدم که سرمربی حریف با من صحبت می‌کند.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه به نظر می‌رسد کادر فنی این تیم ترکیب اصلی تیمش را شناخته است، یادآور شد: وقتی یک فرایندی را شروع می‌کنیم، پروسه نرمالی طی می‌شود. باید رفتار بازیکنان را در طول فصل ببینیم، چون اطلاعاتی که در تمرینات می‌بینیم، متفاوت از آن چیزی است که در بازی‌ها می‌بینیم. این موضوع نرمال است که سرمربی ابتدای فصل دنبال راه‌حلی مناسب است. نمی‌خواهم بگویم ترکیب اصلی داریم و شاید هم ترکیب فعلی شباهتی به ابتدای فصل هم داشته باشد، اما چیزی که اهمیت دارد، برحسب استراتژی که داریم تمرین کرده و بازی می‌کنیم. برای ما عملکرد کلی تیم مهم است.

ماتا در پاسخ به این سؤال که «چه راهکاری دارید تا محبی کیفیت قبل از بازی‌های جام جهانی را داشته باشد؟»، گفت: همان موردی که درباره قایدی صحبت کردم، برای محبی غیر از آن نیست. عملکرد بازیکن در طول فصل می‌تواند متفاوت باشد. محبی در مسیر خوبی حرکت می‌کرد و تصمیم‌گیری‌اش خوب بود، اما الان بازیکن دیگری داریم. او به تیم کمک می‌کند و آن چیزی که از او انتظار داریم در زمین اعمال می‌کند. این مسئله یعنی فراز و نشیب‌ها در طول فصل نرمال است. اگر دو سه گل زده بود، شرایط متفاوت بود. او موقعیت ایجاد کرده و سخت کار می‌کند. فوتبال این گونه است. ما از رفتار او به طور کلی رضایت داریم.

وی راجع به اینکه آیا با نتایج اخیر باز هم دنبال بازیکن بازیساز هستند یا نه، تأکید کرد: قبلاً درباره این موضوع صحبت کردیم. ما دنبال راه‌حلی بودیم که بازیکن بیاوریم. خیلی آنالیز و تحلیل کرده و باز هم می‌گویم قبلاً صحبت کردیم. پاسخ قبلی‌مان شفاف بود.

ماتا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی