تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

زلزله ترکیه و خطری که از بیخ گوش لژیونر‌های هاکی گذشت

بهداد بیرانوند، کاپیتان تیم ملی هاکی گفت: من و چهار نفر دیگر از بازیکنان کشورمان در لیگ ترکیه و در شهری که زلزله شد بازی می‌کنیم. خوشبختانه زمان وقوع زلزله آنجا نبودیم و مسابقات لیگ سطح یک اروپا هم که قرار بود در ترکیه انجام دهیم به دلیل زلزله، لغو شد.

کد خبر: ۱۴۵۴۲۳
۱۰:۴۱ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

زلزله ترکیه و خطری که از بیخ گوش لژیونر‌های هاکی گذشت

دیدارنیوز: کاپیتان تیم ملی هاکی ایران گفت: بدون بازی تدارکاتی به مصاف حریفان خود رفتیم که شرایط بسیار سختی را برای ما به وجود آورد.

بهداد بیرانوند در خصوص مسابقات جام جهانی هاکی سالنی و کسب عنوان سومی به تسنیم گفت: مسابقات جام جهانی هاکی سالنی هر چهار سال یک بار و در بالاترین سطح برگزار می‌شود که رقابت‌های این دوره بالاترین سطح را داشت.

کاپیتان تیم ملی هاکی افزود: تیم‌های شرکت کننده از آمادگی خوبی برخوردار بودند و با برنامه‌ریزی وارد مسابقات شده بودند و از آنجایی که لیگ منظمی دارند تیم‌های سطح بالایی داشتند.

بیرانوند به ترکیب تیم ایران اشاره و خاطرنشان کرد: تیم ملی کشورمان باتجربه بود و چند بازیکن جوان را نیز به ترکیب خود اضافه کرده بود که نقطه قوت ما در برابر سایر تیم‌ها بود. نقطه ضعف ما نداشتن امکانات و بازی دوستانه بود. ما با ۴ مرحله اردو در مسابقات جام جهانی شرکت کردیم و بدون بازی تدارکاتی به مصاف حریفان خود رفتیم که شرایط بسیار سختی را برای ما به وجود آورد.

بیرانوند تشریح کرد: ما دو روز قبل از آغاز مسابقات و با پرواز طولانی به محل برگزاری مسابقات رسیدیم و اختلاف دما هم داشتیم، اما توانستیم عنوان سوم مسابقات را کسب کنیم.

لژیونر هاکی کشورمان که در لیگ ترکیه بازی می‌کند از خطر زلزله این کشور گریخت و در این خصوص گفت: من و چهار نفر دیگر از بازیکنان کشورمان در لیگ ترکیه و در شهری که زلزله شد بازی می‌کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه زمان وقوع زلزله آنجا نبودیم و مسابقات لیگ سطح یک اروپا هم که قرار بود در ترکیه انجام دهیم به دلیل زلزله، لغو شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی