تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

هواشناسی ایران؛ بارش‌های پراکنده و افزایش دما

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش‌های پراکنده در برخی استان‌ها و افزایش دما خبر داد و گفت: آسمان تهران فردا (اول اسفند) کمی ابری همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۲ اسفند) نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۴۵۴۱۶
۰۹:۳۷ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هواشناسی ایران؛ بارش‌های پراکنده و افزایش دما

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اعلام بارش پراکنده و وزش باد در برخی استان‌ها، از روند افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی هفته جاری به سبب گذر متناوب امواج تراز میانی جو از کشور روز یکشنبه (۳۰ بهمن) در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی، دوشنبه (اول اسفند) در ارتفاعات البرز شرقی و شمال شرق، ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

وی افزود: طی این دو روز در نوار شمالی کشور به‌ویژه در سواحل شمالی و اردبیل وزش باد همراه با روند افزایش نسبی دما پدیده غالب است.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سه‌شنبه (۲ اسفند) در شمال غرب و دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب کشور همچنین در سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد. در ضمن در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور وزش باد همراه با خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: چهارشنبه (۳ اسفند) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم می‌شود. بعد از ظهر پنجشنبه و روز جمعه (۴ و ۵ اسفند) در ارتفاعات واقع در جنوب و جنوب شرق کشور و در سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اضافه کرد: طی سه روز آینده خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهند بود و در ارتفاعات البرز ذوب برف و احتمال ریزش بهمن انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (اول اسفند) کمی ابری همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۲ اسفند) نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز (۳۰ بهمن) و فردا (اول اسفند) بندرعباس با دمای ۲۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۳- و ۱۰- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی