تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

از درخشش جهانبخش تا تقابل طارمی با تیم سابقش

در شبی که علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران برای فاینورد گلزنی کرد تا مسیر قهرمانی تیمش هموارتر شود، مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو برابر تیم سابقش ریوآوه موفق به گلزنی نشد.

کد خبر: ۱۴۵۴۱۲
۰۸:۴۸ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

از درخشش جهانبخش تا تقابل طارمی با تیم سابقش

دیدارنیوز: سرمربی فاینورد درباره پیروزی تیمش در مهمترین بازی هفته بیست‌ودوم اردویژه هلند و گلزنی علیرضا جهانبخش مطالبی بیان کرد.

تیم صدرنشین فاینورد بامداد امروز (یکشنبه) در بازی خانگی ۲ بر یک آلکمار رده دومی را شکست داد. ابتدا فاینورد با گل به خودی دقیقه ۱۷ دیلروسون از میهمانش عقب افتاد. علیرضا جهانبخش با گلزنی در دقیقه ۴۵ کار را به تساوی کشاند. در دقیقه ۹۰ نیز پدرسون گل پیروزی فاینورد را به ثمر رساند.

آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد در پایان بازی برابر آلکمار با اشاره به گل جهانبخش گفت: گل نخست طبق برنامه پیش رفت و تمرین شده بود. ما به سانتر‌ها از سمت چپ و فاصله دورتر توجه داشتیم و می‌دانستیم دارای برتری طولی هستیم. این سناریو با جهانبخش به خوبی در تمرینات اجرا شده بود. اگر روزی چیز‌هایی زیاد کار کنید به خوبی آن را انجام خواهد داد.

اسلوت در ادامه اظهار داشت: با وجود پیروزی برابر آلکمار از تیمم راضی نیستم. ما با چاشنی شانس پیروز شدیم. ما تلاش کردیم به پیروزی برسیم و با خوش‌شانسی به دست آمد.

پیروزی پورتو در حضور ۷۴ دقیقه‌ای طارمی مقابل تیم سابقش

تیم فوتبال پورتو در دیداری که مهاجم ایرانی‌اش را در ترکیب اصلی داشت، موفق به کسب سه امتیاز یک بازی خانگی شد.

در چارچوب بازی‌های هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر پرتغال، بامداد امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پورتو موفق شد میهمان خود تیم ریوآوه را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

در این مسابقه مهدی طارمی از ابتدا تا دقیقه ۷۴ برابر تیم سابقش بازی کرد، اما نتوانست گلی به ثمر برساند. تنها گل بازی توسط تونی مارتینز با پاس گل وندل در دقیقه ۴۴ به ثمر رسید. این سومین بازی متوالی پورتوست که طارمی در آن موفق به گلزنی نمی‌شود.

با این نتیجه پورتو که چهارشنبه هفته جاری در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان اینتر است، ۵۱ امتیازی شد و فاصله خود را با بنفیکای صدر جدولی (با یک بازی بیشتر) به دو امتیاز کاهش داد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی