تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
یک دیپلمات غربی اعلام کرد

ایران هنوز خط قرمز‌های برنامه هسته‌ای خود را زیرپا نگذاشته است

یک دیپلمات غربی با بیان اینکه غرب نگران روابط نظامی تهران و مسکو است، گفت که ایران هنوز خط قرمز‌های برنامه هسته‌ای خود را زیرپا نگذاشته است.

کد خبر: ۱۴۵۴۰۹
۰۸:۱۰ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

غرب نگران روابط نظامی تهران و مسکو است

دیدارنیوز: یک دیپلمات غربی اعلام کرد که علاوه بر برنامه هسته‌ای جنجال‌برانگیز ایران روابط نظامی این کشور با روسیه نیز منبع نگرانی بزرگی برای غرب است.

یک دیپلمات غربی با تکرار برخی مواضع بی‌اساس مدعی شد که علاوه بر برنامه هسته‌ای جنجال‌برانگیز ایران روابط نظامی این کشور با روسیه نیز منبع نگرانی بزرگی برای غرب است.

این دیپلمات غربی در گفتگو با شبکه خبری «العربیه» بدون اشاره به بدعهدی آمریکا در قبال برجام مدعی شد: «تهران ماه آگوست گذشته با امضای توافق هسته‌ای مخالفت کرد و ما هشدار دادیم که چنین فرصتی چه‌بسا دیگر هرگز فراهم نخواهد شد».

وی افزود که در شرایط کنونی، فرصتی برای امضای توافق هسته‌ای فراهم نیست. ‎

این دیپلمات در عین حال اعلام کرد که توافق هسته‌ای، همچنان روی میز است و «همه بر این باروند که برجام بهترین راه برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی است.»

وی همچنین تأکید کرد که ایران هنوز خط قرمز‌های برنامه هسته‌ای خود را زیرپا نگذاشته است.

این دیپلمات غربی در ادامه با اشاره به خریداری نفت ایران از سوی روسیه و چین، لزوم توقف حمایت تهران از روسیه به عنوان پیش‌شرطی برای بازگشت به مذاکرات احیای برجام را مورد تأکید قرار داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی