تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

بازگشایی راه روستاهای الیگودرز از محاصره برف

ایمان خسروی، فرماندار الیگودرز از بازگشایی راه تمام روستاهای الیگودرز از محاصره برف خبر داد و گفت: عملیات بازگشایی با اولویت مسیر‌های مالرو و بازگشایی راه ارتباطی چهار گردنه مسدودشده فردا صبح نیز انجام می‌گیرد.

کد خبر: ۱۴۵۳۹۹
۱۹:۲۱ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۱

روستاهای الیگودرز از محاصره برف رها شد

دیدارنیوز: فرماندار الیگودرز گفت: جاده تمام روستا‌های دارای راه ارتباطی آسفالته، شوسه و سه گردنه در این شهرستان با تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های راهداری باز است.

ایمان خسروی اظهار داشت: راه ارتباطی ۲۳۰ روستای این شهرستان براساس آخرین آمار‌ها مسدود بود که به‌همت نیرو‌های راهداری و توان بخش خصوصی توانستیم ظرف روز گذشته و امروز راه ارتباطی تمام این روستا‌ها را بازگشایی کنیم.

وی افزود: جاده تمام روستا‌های دارای راه ارتباطی آسفالته و شوسه با تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های راهداری و سه گردنه در این شهرستان که ۹۰ درصد راه‌ها را شامل می‌شود هم‌اکنون باز است.

فرماندار الیگودرز با اشاره به بازگشایی راه ارتباطی گردنه‌های شیان، شیخان و امام زاده، به تسنیم گفت: عملیات بازگشایی با اولویت مسیر‌های مالرو و بازگشایی راه ارتباطی چهار گردنه مسدودشده فردا صبح نیز انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: ۷۰ روستا از مجموع ۴۳۷ روستای الیگودرز دارای راه ارتباطی شوسه و مالروست که بخش عمده‌ای از این روستا‌ها که دارای جاده شوسه بوده بازگشایی شده است.

خسروی با اشاره به انجام پنج سورتی پرواز به مناطق صعب‌العبور الیگودرز گفت: طی این پرواز‌ها مواد غذایی، آرد و اقلام مصرفی غذایی همچون برنج و مرغ به روستا‌های مناطق صعب‌العبور ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه راه‌های اصلی الیگودرز در طول بارش‌ها حتی یک لحظه مسدود نشد، افزود: آذوقه و همچنین علوفه، جو و کنستانتره با هماهنگی‌های انجام‌شده با هوانیروز برای دام‌های این مناطق فردا صبح از طریق بالگرد ارسال می‌شود.

خسروی ضمن قدردانی از راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، هلال‌احمر، توزیع برق، مخابرات، امور عشایر، شبکه بهداشت‌ودرمان و اورژانس هوایی، عنوان کرد: دلسوزی و همت مجموعه دستگاه‌های اجرایی، نماینده الیگودرز و بخش‌های خصوصی برای حل مشکلات پیش‌آمده در این شهرستان بی‌نظیر بود.

وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین ایراد وارد بر ما این است که وارث مجموعه مدیریت منفعل و کار‌های انجام‌نشده روی زمین مانده در طول سالیان گذشته هستیم.

امدادرسانی به ۱۰۰۰ نفر در محور‌های برف‌گیر لرستان

قدمی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان اظهار داشت: ۴۰ نفر از جمعیت هلال‌احمر در قالب ۱۳ تیم از روز بیست‌وسوم بهمن‌ماه که بارش برف در لرستان شدت گرفت در پایگاه‌های امدادونجات سراسر لرستان به‌ویژه محور‌های درگیر مستقر شدند.

وی افزود: طی این مدت به یک‌هزار و ۱۶۳ نفر در محور‌های درگیر برف لرستان امدادرسانی انجام‌شده و حدود ۴۰۰ خودروی گرفتار در برف در محور‌های مناطق مختلف لرستان رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان اینکه در مدتی که راه ارتباطی مناطق صعب‌العبور الیگودرز مسدود بود ۱۳ سورتی پرواز به روستا‌های این مناطق انجام شد، به تسنیم گفت: بیش از ۲ تن موادغذایی نیز در بین اهالی روستا‌های سخت‌گذر این شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع ۲۰۰ کیسه آرد در بین اهالی روستا‌های مناطق صعب‌العبور الیگودرز بیان کرد: ۳۰۰ بسته موادغذایی نیز در بین اهالی این مناطق توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان تصریح کرد: ۲۵ نفر بیمار نیز که در مناطق صعب‌العبور الیگودرز بیمار بوده و امکان مراجعه به مراکز درمانی را نداشتند از طریق امداد هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۸۷ خودروی گرفتار در برف شهرستان الیگودرز، افزود: بیش‌از ۱۴۰ نفر گرفتار در برف نیز اسکان موقت داده شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی