تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دستگیری عاملان اسیدپاشی در ایلام

قدرت حیدری‌زاد، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری عاملان اسیدپاشی در این شهر خبر داد و گفت: متهم به همراه همسر خود این کار را انجام داده و انگیزه خود را از این کار اختلافات شخصی اعلام کردند.

کد خبر: ۱۴۵۳۷۹
۱۲:۲۰ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۱

دستگیری عاملان اسیدپاشی در ایلام

دیدارنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری عاملان اسیدپاشی در این شهر خبر داد.

سرهنگ قدرت حیدری‌زاد اظهار داشت: پس از وقوع اسیدپاشی بر روی دو دستگاه خودروی یکی از شهروندان در یکی از محلات این شهرستان، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران کلانتری ۱۲ در محل و اقدامات فنی و انجام شگرد‌های پلیسی، موفق به شناسایی افراد موردنظر شده که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیاتی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم که برادر صاحب خودرو‌ها بود در بازجویی‌های اولیه پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد، به تسنیم گفت: متهم به همراه همسر خود این کار را انجام داده و انگیزه خود را از این کار اختلافات شخصی اعلام کردند.

حیدری‌زاد با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: شهروندان هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هر گونه ایجاد مزاحمت و ناهنجاری از طریق تلفن با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی