تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

سوال اسلامی از آژانس؛ چرا تمام بازرسی‌ها را رسانه‌ای می‌کنید؟

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه در حال بررسی، رایزنی و برنامه‌ریزی برای سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران هستیم، گفت: سوال‌مان از آژانس این بود مگر شما تمام بازرسی‌ها و روابط‌تان را با کشور‌های دیگر رسانه‌ای می‌کنید که برای ایران استثنائا این کار را انجام می‌دهید؟

کد خبر: ۱۴۵۳۵۵
۱۱:۴۰ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سوال اسلامی از آژانس؛ چرا تمام بازرسی‌ها را رسانه‌ای می‌کنید؟

دیدارنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: در حال بررسی، رایزنی و برنامه‌ریزی برای سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران هستیم.

محمد اسلامی در گفتگو با ایلنا، درباره ارسال نامه از سوی ایران به آژانس بین‌المللی اتمی و موارد آن گفت: مواردی در نامه نگفته بودیم، سوال‌مان از آژانس این بود مگر شما تمام بازرسی‌ها و روابط‌تان را با کشور‌های دیگر رسانه‌ای می‌کنید که برای ایران استثناعا این کار را انجام می‌دهید؟

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان بیان کرد: عنوان کردیم شما بلادرنگ موارد را در اختیار رسانه‌های معاند و رسانه‌هایی که به ویژه برای کشور ما عمدتا در حال تولید ذهنیت هستند و در حقیقت به القائات مستمری علیه کشور ما دامن می‌زنند قرار می‌دهید، سوال این بود این چه شیوه استاندارد دوگانه‌ای است که رفتار می‌کنید؟

وی درباره زمان سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشورمان گفت: در حال بررسی رایزنی و برنامه‌ریزی هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی