تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

از واکسن HPV ایرانی چه خبر؟

مدیرعامل گروه دارویی برکت با اشاره به اینکه تست انسانی واکسن ایرانی سرطان دهانه رحم به‌زودی آغاز می‌شود؛ از اخذ مجوز مطالعه انسانی تا دو هفته آینده خبر داد.

کد خبر: ۱۴۵۲۷۱
۱۱:۰۹ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

از واکسن HPV ایرانی چه خبر؟

دیدارنیوز: اکبر برندگی درباره واکسن ایرانی سرطان دهانه رحم اظهار کرد: تولید واکسن سرطان دهانه رحم انجام شده و در انتظار انجام مطالعات بالینی این واکسن هستیم و مجوز کمیته اخلاق در پژوهش، تا دو هفته آینده اخذ می‌شود.

وی افزود: پس از دریافت این مجوز، تزریق واکسن به داوطلبان انجام می‌شود و پس از اعلام نتایج تست انسانی، به صورت عام برای افراد جامعه قابل استفاده خواهد بود.

برندگی ادامه داد: داوطلبان باید زنان سالم باشند که پس از انجام معاینات و آزمایش‌های لازم توسط متخصص زنان، در این آزمایش شرکت می‌کنند. این داوطلبان به دو گروه تقسیم می‌شوند و به یک گروه واکسن HPV ایرانی و به گروهی دیگر واکسن گارداسیل تزریق و اثرات درمانی توسط تیم پژوهشی بررسی و مقایسه می‌شود.

وی بیان کرد: نتایج پژوهش به کمیته اخلاق ارسال و در صورت تأیید، اجازه مصرف واکسن داده می‌شود.

مدیرعامل گروه دارویی برکت با بیان این که در حال حاضر تزریق واکسن ضدسرطان دهانه رحم در کشور اجباری نیست، تصریح کرد: پس از تأیید، تولید واکسن با توجه به نیاز کشور انجام خواهد شد، اما توانایی پوشش‌دهی نیاز کل کشور به این واکسن وجود دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی