تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

شهرداری: تمام معابر و بزرگراه‌های تهران باز هستند

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از بارش برف در تمام مناطق شهر خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده هیچ یک از معابر و بزرگراه‌های شهر به دلیل بارش برف مسدود نشده است.

کد خبر: ۱۴۵۲۴۹
۰۸:۵۵ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

شهرداری: تمام معابر و بزرگراه‌های تهران باز هستند

دیدارنیوز: حسین نظری گفت: از حدود ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته شروع بارش برف را داشتیم که در ساعات تقریبا یک بامداد شدت بارش بیشتر شد. دیشب همکاران بنده شب پرتلاشی را سپری کردند به طوری که تقریبا ۸ ساعت برفی را سپری کردیم که ۶ ساعت آن پربارش بود، البته بارش در مناطق شمالی بیشتر بود.

وی افزود: مناطقی پایین دست به کمک مناطقی شمالی آمدند و هیچ گونه مسدودی و انسداد معابر نداشته‌ایم و تردد در شهر در حال انجام است.

نظری به تسنیم گفت: بالغ بر ۱۱ هزار نفر نیروی کارگری به همراه ۳۱۳ دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه فعال و به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

معاون شهردار تهران با اشاره به فعالیت بالغ بر ۱۱ هزار نیروی خدمات شهری در فرآیند برف‌روبی در شهر گفت: بیش از ۲ هزار دستگاه ماشین‌آلات تخصصی برف‌روبی هم مورد استفاده قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: تمام معابر و بزرگراه‌ها از شب گذشته نمک و شن‌پاشی شده است و شاهد تردد روان خودرو در سطح شهر هستیم.

نظری با بیان اینکه براساس بازدید‌های میدانی و اطلاعات مانیتورینگ مرکز کنترل ترافیک تهران از کسی شده هیچ یک از معابر و بزرگراه‌های تهران در پی بارش برف مسدود نشده است، افزود: فعالیت نیرو‌های خدمات شهری امشب نیز ادامه خواهد داشت تا از یخ‌زدگی معابر جلوگیری شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی