تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
آرای کمیته انضباطی و اخلاق

از محرومیت نکونام تا جریمه ۲۰۰ میلیونی کنعانی‌زادگان

جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل تخلفاتش در دیدار با پرسپولیس، یک جلسه محروم شد و حسین کنعانی‌زادگان بازیکن ملی‌پوش باید مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به حساب هیات فوتبال شهرستان زلزله­ زده خوی جهت توسعه فوتبال در رده ­های پایه آن شهرستان به عنوان فعالیت اجتماعی در امر فوتبال پرداخت کند.

کد خبر: ۱۴۵۲۴۳
۲۲:۱۱ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

از محرومیت نکونام تا جریمه ۲۰۰ میلیونی کنعانی‌زادگان

دیدارنیوز: کمیته انضباطی آرای خود را درباره تیم‌های دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس صادر کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و از سوی جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری با مقامات رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

*باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری، نقض اصولی کلی رفتار از طریق وجود تماشاگران غیر مجاز و بیش از حد مجاز ظرفیت در پشت دروازه و محل VIP و VVIP، حضور لیدر‌ها به تعداد زیاد، عدم رفتار جوانمردانه به دلیل ایجاد توقف در بازی به وسیله پرتاب توپ اضافه در زمین مسابقه و رفتار غیر ورزشی کادر فنی پس از پایان مسابقه به پرداخت ۴ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

*حسین کعبی، مربی تیم فولاد خوزستان به دلیل رفتار غیرورزشی به یک جلسه محرومیت تعلیقی که مدت تعلیق آن تا پایان فصل است و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظراست.

*یوسف سواری، لیدر تیم فولاد خوزستان به دلیل اهانت به تیم مقابل به سه ماه از ورود به محل برگزاری مسابقات تیم فولاد محروم است. این رای قابل تجدید نظر است.

*باشگاه پرسپولیس به دلیل سوء رفتار تیمی عوامل پس از پایان مسابقه با تیم مقابل به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

اعلام رأی کمیته اخلاق درباره کنعانی زادگان

رأی کمیته اخلاق فدراسیون درباره محمدحسین کنعانی زادگان صادر شد. براساس رأی صادره، محمدحسین کنعانی زادگان، بازیکن تیم ملی فوتبال آقایان به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و مستند به بند "و" ماده ۷ آیین ­نامه اخلاقی فیفا و مواد ۲ و ۳ و ۴ و ۱۵ و ۳۸ آیین­ نامه اخلاق فدراسیون فوتبال به پرداخت دویست میلیون تومان وجه نقد به حساب هیأت فوتبال شهرستان زلزله­ زده خوی جهت توسعه فوتبال در رده ­های پایه آن شهرستان به عنوان فعالیت اجتماعی در امر فوتبال محکوم شده است.

رأی فوق ظرف مدت هفت روز با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده ۶۳ آیین ­نامه اخلاق قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی