تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

قدردانی ترکیه از اقدامات و کمک‌های هلال‌احمر ایران

رئیس جمعیت هلال‌احمر ترکیه از کمک‌ها و خدمات امدادگران ایرانی در مناطق زلزله‌زده ترکیه قدردانی کرد و گفت: کمک‌های دولت و هلال‌احمر ایران به زلزله‌زدگان ترکیه را هیچوقت فراموش نخواهیم کرد.

کد خبر: ۱۴۵۲۴۲
۲۱:۰۷ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

قدردانی ترکیه از اقدامات و کمک‌های هلال‌احمر ایران

دیدارنیوز: کرم کینیک در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در مناطق زلزله‌زده ترکیه گفت: از کمک‌های خیلی سریع هلال‌احمر ایران که جزو اولین کشور‌های حاضر در مناطق زلزله‌زده ترکیه بود، قدردانی می‌کنم. ایران و ترکیه از نزدیکترین کشور‌ها و همسایه‌ها و جمعیت‌های هلال‌احمر ایران و ترکیه نیز هر دو عضو نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر هستند. هر زمان که مردم دو کشور، تحت فشار باشند، ما با یک تلفن و در کمترین زمان به کمک هم می‌آییم.

وی با تاکید بر اینکه هلال‌احمر ایران از قویترین و برترین جمعیت‌های ملی عضو فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر است، افزود: سرعت عمل هلال‌احمر ایران در امدادرسانی به زلزله‌زدگان ترکیه بسیار بالا بود و این جمعیت در کشف پیکر‌های جانباختگان و نیز نجات افراد محبوس در زیرآوار بسیار موفق عمل کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ترکیه با بیان اینکه هلال‌احمر ایران، کمک‌های خیلی خوبی برای مناطق زلزله‌زده ترکیه ارسال کرده است، افزود: ما هر زمان و هرلحظه که مشکلی داشتیم، ایران را در کنار خود احساس کرده‌ایم. نیرو‌های امدادی و درمانی ایران در زلزله اخیر ترکیه جزو اولین تیم‌های خدمات رسان بودند و ما و مردم ترکیه، قدردان این خدمات و زحمات هستیم.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، کینیک با تاکید بر اینکه ترکیه، کمک‌ها و حمایت‌های دولت و هلال‌احمر ایران در این شرایط سخت را هیچوقت فراموش نمی‌کند، افزود: با وجود اینکه شما درگیر زلزله خوی هستید با این حال، کمک‌های زیادی به مردم زلزله‌زده ترکیه داشتید و ما از اینکه برادرانی، چون شما داریم، شکرگزار خداوند و دعاگوی مردم ایران هستیم.

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان نیز در این دیدار با ابراز تاسف از وقوع زلزله مهیب ترکیه و جانباختن شمار زیادی از شهروندان ترکیه‌ای گفت: با وجودی که ترکیه در مدیریت این بحران خیلی خوب عمل کرده، ایران از روز اول برای کمک به مردم ترکیه اعلام آمادگی کرد. از طرف رئیس جمهور و ملت ایران به ملت و دولت ترکیه تسلیت می‌گویم. تا زمانی که ترکیه نیاز داشته باشد، در کنار مردم زلزله‌زده این کشور خواهیم ماند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی