تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

برف و باران در جاده‌های ۷ استان؛ پیش از سفر با ۱۲۰ تماس بگیرید

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۷ استان کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۴۵۱۶۹
۱۹:۳۲ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

برف و باران در جاده‌های ۷ استان کشور

دیدارنیوز: سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور شمار استان‌هایی که تحت تاثیر بارش برف و باران قرار داشتند، کاهش یافته است. بر این اساس در برخی از محور‌های استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی شاهد بارش برف و باران رسیدیم و در برخی از محور‌های استان‌های خوزستان و خراسان جنوبی نیز بارش باران گزارش شده است. در محور‌های دیگر استان‌ها پدیده جوی خاصی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در این شرایط رانندگان باید توجه داشته باشند که استفاده از زنجیرچرخ در محور‌ها و گردنه‌های کوهستانی برف‌گیر الزامی است. رعایت فاصله طولی مناسب، رانندگی با سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز موضوع دیگری است که رانندگان باید در شرایط برفی و بارانی رعایت کنند. اطمینان از سالم بودن تجهیزات زمستانی خودرو نظیر برف پاک‌کن و بخاری، پربودن باک خودرو در شروع سفر، همراه داشتن وعده غذایی کافی و لباس گرم مناسب از دیگر توصیه‌های پلیس به رانندگان است.

شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها به ایسنا گفت: آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس که پیشتر مسدود شده بود، از عصر امروز با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه بازگشایی شده و تردد به شکل روان در این محور‌ها در جریان است. در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل شهرک جهان‌نما تا پل فردیس و محدوده مهرویلا نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و وضعیتی مشابه نیز در آزادراه قزوین – کرج محدوده‌های مهرشهر و پل فردیس وجود دارد. در دیگر محور‌های مواصلاتی ترددی روان را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محور‌های دارای انسداد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور‌های اصلی و غیراصلی ریگان – ایرانشهر، خوانسار – بوئین، کوهرنگ – مسجد سلیمان (گردنه‌های چری، تاراز و شاه منصوری)، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، محور جدید هشتگرد – طالقان، شمشک - دیزین، گنجنامه – تویسرکان و پونل - خلخال نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محور‌های دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر‌های خود انتخاب کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی