تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
با اشاره به اعلام بخشودگی‌ها از سوی رییس‌جمهور

مرعشی: عفو اهالی رسانه و دانشجویان اقدامی مفید ولی دیرهنگام است

حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی درباره وعده رییس جمهور برای عفو اهالی رسانه، فرهنگ و ورزش و دانشجویان گفت: من این اقدامات را مفید، ولی دیرهنگام می‌دانم و امید دارم این اقدام نه از باب منت گذاری به اهالی هنر، فرهنگ و دانشگاهیان، بلکه از سر یک وظیفه ملی که بر عهده دولت است، باشد.

کد خبر: ۱۴۵۱۲۴
۱۰:۴۹ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مرعشی: عفو اهالی رسانه و دانشجویان اقدامی مفید ولی دیرهنگام است

دیدارنیوز: دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: عفو اهالی هنر، فرهنگ، ورزش و دانشجویان را مفید می‌دانم و امیدوارم این اقدام به عنوان گام‌های اولیه برای بهبود شرایط امور کشور باشد.

حسین مرعشی در گفتگو با ایسنا درباره وعده رییس جمهور برای عفو اهالی رسانه، فرهنگ و ورزش و دانشجویان اظهار کرد: من این اقدامات را مفید، ولی دیرهنگام می‌دانم و امید دارم این اقدام نه از باب منت گذاری به اهالی هنر، فرهنگ و دانشگاهیان، بلکه از سر یک وظیفه ملی که بر عهده دولت است، باشد.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم این اقدام به عنوان گام‌های اولیه برای بهبود شرایط امور کشور باشد، ادامه داد: واقعیت این است که جامعه در حال حاضر بخش بخش است. وفاداران نظام در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شده و سالگرد انقلاب را جشن گرفتند هرچند ممکن است در دل آن‌ها هم بابت مدیریت کشور خون باشد، ولی به هر حال آمدند، اما بخش‌هایی هم هستند که فاصله گرفته اند و نباید اینگونه تصور شود که با یکی دو اقدام می‌توان همه این مسایل را حل کرد.

مرعشی تصریح کرد: امیدوارم مجموعه اقداماتی برای بهبود شرایط آغاز شده باشد تا در یک دوره زمانی مناسب، کشور به یک تعادل برسد که در آن تعادل، اکثریت جامعه آنچه را که می‌خواهد حاکم کند و اقلیت هم متناسب با وزن واقعی خود در صحنه حضور داشته باشد تا بتوانیم در قامت یک ملت با گرایش‌های مختلف و تنوع فکری و سیاسی ظاهر شویم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی