تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
با پیروزی در خانه ویارئال

فاصله بارسا با رقبا دو رقمی شد

تیم بارسلونا با پیروزی دشوار در خانه ویارئال، فاصله امتیازی خود با رئال مادرید نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در لالیگا را به عدد ۱۱ رساند تا کارش برای قهرمانی آسان‌تر شود.

کد خبر: ۱۴۵۱۱۴
۰۸:۳۱ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

فاصله بارسا با رقبا دو رقمی شد

دیدارنیوز: آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا با کسب یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل ویارئال، حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول رده‌بندی لالیگا را افزایش دادند.

در آخرین بازی شب سوم از هفته بیست‌و‌یکم لالیگای اسپانیا، یکشنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، تیم فوتبال بارسلونا در خانه ویارئال به میدان رفت که موفق شد میزبان خود را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد و با اضافه کردن سه امتیاز دیگر به کارنامه خود، فاصله‌اش را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش یعنی رئال مادرید افزایش دهد.

تک گل دقیقه ۱۸ پدری، ستاره اسپانیایی خط میانی کاتالان‌ها برای ثبت هجدهمین برد فصل این تیم کافی بود تا آن‌ها را ۵۶ امتیازی کند و فاصله‌شان را با کهکشانی‌ها موقتاً به ۱۱ امتیاز افزایش دهد، رئال مادریدی که چهارشنبه شب در آخرین بازی هفته بیست‌و‌یکم مسابقات از ساعت ۲۱ به وقت تهران پذیرای الچه خواهد بود.

پیش از مصاف کاتالان‌ها با زیردریایی زرد نیز سه دیدار دیگر برگزار شده بود که در مهمترین آن‌ها اتلتیکومادرید با وجود ۱۰ نفره شدن در خانه سلتاویگو از دقیقه ۷۰، با گلی که در دقیقه ۸۹ ممفیس دپای به ثمر رساند، موفق به کسب سه امتیاز بازی شد و به لطف آن جایگاهش را در رده چهارم جدول تثبیت کرد.

در دو بازی دیگر هم وایادولید، تیم رونالدوی برزیلی مقابل میهمانش اوساسونا به تساوی بدون گل رضایت داد و نبرد ختافه با رایو وایکانو هم یک - یک مساوی به پایان رسید.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی