تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
خارجی یا ایرانی

از سرمربی تیم‌ملی چه خبر؟

در شرایطی که مدت‌هاست جام جهانی ۲۰۲۲ به پایان رسیده و کی‌روش هم به تازگی سرمربی قطر شده، همچنان خبری از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی نیست.

کد خبر: ۱۴۵۱۰۴
۱۹:۲۳ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

از سرمربی تیم‌ملی چه خبر؟

دیدارنیوز: با وجود آنکه به نظر می‌رسید تصمیماتی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی در جلسه هیات‌رئیسه گرفته شود، اما این اتفاق رخ نداد.

هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال امروز در شهر چوار استان ایلام تشکیل جلسه داد. در حالی رئیس، نواب او و اعضای هیات‌رئیسه عازم استان ایلام شدند که با توجه به سالگرد فاجعه بمباران زمین فوتبال در سال ۱۳۶۵ در شهر چوار، مراسمی ویژه به مناسبت این رویداد تلخ پیش از جلسه هیات‌رئیسه برگزار شد. جلسه امروز، نخستین جلسه هیات‌رئیسه در خارج از شهر تهران بود که در نوع خود جالب‌توجه به نظر می‌رسید و با توجه به شرایط تیم ملی، انتظار می‌رفت که در جلسه امروز بحث اصلی درباره انتخاب سرمربی جدید باشد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بار‌ها در روز‌های اخیر در واکنش به عدم انتخاب سرمربی تیم ملی اعلام کرده بود که فدراسیون به دنبال یک تصمیم عجولانه نیست؛ البته که تاج همواره سعی کرده تا در پاسخ به اینکه سرمربی بعدی تیم ملی داخلی است یا خارجی، پاسخ شفافی ندهد. هر چند که در نقطه مقابل، حمید سجادی وزیر ورزش‌وجوانان درباره آخرین وضعیت تیم ملی مدعی شده بود که در شرایط کنونی به نظر می‌رسد انتخاب سرمربی داخلی بهتر باشد!

اظهارات گُنگ آقای سخنگو؛ اصلاً صحبتی نشد؟

خبرنگاران با توجه به بُعد مسافت و مشکلات پروازی برای حضور در استان ایلام جهت پوشش جلسه هیات‌رئیسه، عازم این استان نشدند و سایت فدراسیون فوتبال، دقایقی بعد از اتمام جلسه هیات‌رئیسه، ویدئویی را منتشر کرد که در آن، احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال با کلی‌گویی به نظر می‌رسید قصد داشت تا به نوعی روی موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی سرپوشی بگذارد و طوری نشان بدهد که گویا در این جلسه صحبتی به میان نیامده است!

اصولی بعد از جلسه هیات‌رئیسه گفت: «مباحثی درباره آئین‌نامه و اساسنامه هیئت‌های استانی طرح و قرار شد در بخش‌هایی کار کارشناسی بیشتری صورت گرفته و در جلسات آینده مجدد ارائه شود. همچنین در حوزه گزارش‌های مالی و بودجه فدراسیون فوتبال بحث و گفتگو شد و اعضای هئیت رئیسه مصوباتی داشتند».

سخنگوی فدراسیون فوتبال بدون اشاره به تصمیم‌گیری درباره آینده تیم ملی توضیح داد: «در این جلسه در خصوص برخی تیم‌های مرتبط با فدراسیون فوتبال، قرارداد‌ها و تمدید آن و نحوه کار کردن با مربیان بحث شد و مصوباتی به تصویب رسید».

شفاف‌سازی به سبک عضو هیات‌رئیسه؛ شاید سرمربی بعدی خارجی باشد!

طهمورث حیدری عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، ساعتی بعد از اتمام جلسه و در شرایطی که رسانه‌ها به دنبال خبری موثق درباره آینده نیمکت تیم ملی بودند، در گفتگو با خبرگزاری ایرنا نسبت به جلسه برگزار شده در شهر چوار توضیحاتی را ارائه کرد. حیدری با تایید این مسئله که در جلسه امروز پیرامون آینده نیمکت تیم ملی مباحثه انجام شده، گفت: «در این جلسه وارد جزئیات انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان نشدیم و مهدی تاج (رئیس فدراسیون) توضیحات کلی درباره مذاکره با گزینه‌های داخلی و خارجی عنوان کرد».

حیدری درباره اینکه چه کسانی کاندیدای نیمکت سرمربی تیم ملی هستند، گفت: «در جلسه امروز اسامی گزینه‌های مورد نظر مطرح نشد و قرار شد رئیس فدراسیون در جلسات بعدی درباره نتیجه مذاکراتش گزارشی را ارائه بدهد و گزینه نهایی را به هئیت رئیسه معرفی کند تا درباره سرمربی جدید تصمیم‌گیری شود».

عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا سرمربی بعدی تیم ملی داخلی خواهد بود، پاسخ داد: «در این جلسه تاج هم بحث گزینه‌های داخلی و هم خارجی را مطرح کرد و هنوز جمع‌بندی برای انتخاب گزینه داخلی توسط رئیس فدراسیون صورت نگرفته است».

با توجه به صحبت‌های طهمورث حیدری، به نظر می‌رسد برخلاف گفته‌های قبلی، پرونده انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی فوتبال ایران بسته نشده و به نظر می‌رسد که اعضای هیات‌رئیسه و به‌ویژه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیم‌نگاهی به انتخاب سرمربی خارجی دارند و در صورت فراهم شدن شرایط، احتمال انتخاب یک جانشین خارجی برای کارلوس کی‌روش دور از ذهن نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی