تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

جام جهانی هاکی؛ سومی ایران با شکست آمریکا

تیم ملی هاکی ایران با برتری مقابل آمریکا در ضربات پنالتی، برای دومین دوره پیاپی به مقام سوم رقابت‌های جام جهانی دست یافت.

کد خبر: ۱۴۵۰۴۱
۱۹:۵۲ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

جام جهانی هاکی؛ سومی ایران با شکست آمریکا

دیدارنیوز: دیدار رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی هاکی ۲۰۲۳، بعدازظهر امروز به میزبانی شهر پرتوریا در کشور آفریقای جنوبی برگزار شد و تیم‌های ایران و آمریکا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ملی کشورمان پس از تساوی ۴ بر ۴، موفق شد این حریف را در ضربات پنالتی ۳ بر ۲ مغلوب کند و به مقام سوم دست یابد.

در وقت‌های عادی این بازی رضا نوروززاده دو بار و امیرمهدی میرزاخانی و محمد کریمی هر کدام یکبار برای تیم ایران موفق به گلزنی شدند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم کشورمان در مرحله گروهی نیز موفق شده بود آمریکا را ۸ بر ۳ مغلوب کند.

تیم کشورمان در دوره قبلی رقابت‌های جام جهانی که در سال ۲۰۱۸ برگزار شده بود، به مقام سوم دست پیدا کرده بود و توانست این عنوان را یکبار دیگر تکرار کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی