تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ادای احترام پرسپولیسی‌ها به ۳ ملی‌پوش فوت شده در ترکیه

پیش از شروع تمرین امروز (شنبه) پرسپولیس، قرمزپوشان در دایره میانه زمین، گردهم آمدند و برای ادای احترام به سه ملی‌پوش قطع عضو فوتبال کشورمان که در زلزله ترکیه جان خود را از دست دادند، با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه، به کارشان ادامه دادند.

کد خبر: ۱۴۵۰۳۳
۱۷:۳۹ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ادای احترام پرسپولیسی‌ها به ۳ ملی‌پوش فوت شده در ترکیه

دیدارنیوز: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران امروز (شنبه) پس از جلسه فنی، زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداختند.

* پیش از شروع تمرین، قرمزپوشان در دایره میانه زمین، گردهم آمدند و برای ادای احترام به سه ملی‌پوش قطع عضو فوتبال کشورمان که در زلزله ترکیه جان خود را از دست دادند، با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه، به کارشان ادامه دادند.

* با شروع تمرین، بازیکنان با انجام حرکات بدنی، کششی، نرمشی و هوازی، بدن‌ها را گرم کردند.

* در بخش بعدی، راندو در قالب سه گروه انجام شد و در ادامه، حفظ توپ و فوتبال هدفمند در برنامه بود و در بخش پایانی هم فوتبال درون تیمی به اجرا درآمد.

* تمرین امروز حدود ۷۰ دقیقه به طول انجامید و کلیه بازیکنان در تمام مراحل تمرین شرکت داشتند و خوشبختانه تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

* تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (یکشنبه) آخرین تمرین خود پیش از دیدار با تیم هوادار را برگزار و به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار تهران از هفته بیستم رقابت‌های لیگ خلیج فارس، از ساعت ۱۷ روز دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی