تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
تحریم‌های آمریکا علیه صنعت نفت ایران

جدیدترین تحریم‌های آمریکا

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که ۹ نهاد فعال در تولید، فروش و ارسال محصولات پتروشیمی و نفت خام ایران به خریداران آسیایی را تحریم کرده است.

کد خبر: ۱۴۴۹۶۴
۱۶:۵۴ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱

جدیدترین تحریم‌های آمریکا

 

دیدارنیوز: در ادامه سیاست تحریم‌های اقتصادی یکجانبه و غیرانسانی رژیم آمریکا بر جمهوری اسلامی ایران، واشنگتن امروز (پنجشنبه) تحریم‌های جدیدی مرتبط با تهران اعمال کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانه‌ای اعلام کرد که ۹ نهاد فعال در تولید، فروش و ارسال محصولات پتروشیمی و نفت خام ایران به خریداران آسیایی را تحریم کرده است.

طبق این بیانیه، تحریم‌های جدید بر ۶ شرکت پتروشیمی مستقر در ایران یا شرکت‌های تابعه آنها و همچنین ۳ شرکت در مالزی و سنگاپور به بهانه تسهیل فروش فرآورده‌های نفتی از شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران اعمال شده است.

در این بیانیه به نقل از «برایان نلسون» معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور اطلاعات مالی و تروریسم آمده است: «ایران به‌صورت روزافزون در حال روی آوردن به خریداران شرق آسیایی برای فروش محصولات پتروشیمی و نفت خود، در نقض تحریم‌های آمریکا است».

نلسون مدعی شد: «ایالات متحده بر هدف قرار دادن منابع درآمدهای غیرقانونی تهران متمرکز می‌ماند و به اجرای تحریم‌ها علیه کسانی که عامدانه این تجارت را تسهیل می‌کنند، ادامه می‌دهد».



در حال تکمیل ...

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی