تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
علی بهادری جهرمی خبر داد

۶۹۵ میلیارد تومان کمک هزینه برای زلزله‌زدگان خوی

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره زلزله خوی گفت: هیات وزیران مبلغ ۶۹۵ میلیارد تومان کمک هزینه مختلف در حوزه بازسازی مسکن‌های تخریب شده یا اماکن عمومی و برخی تسهیلات بانکی مثل ودیعه مسکن را در نظر گرفت.

کد خبر: ۱۴۴۹۲۱
۱۳:۰۲ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

۶۹۵ میلیارد تومان کمک هزینه برای زلزله‌زگان خوی

دیدارنیوز: سخنگوی دولت جزئیات مصوبات امروز جلسه هیات وزیران را تشریح کرد.

علی بهادری جهرمی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز هیات وزیران عنوان کرد: در حوزه‌های مختلف در دهه فجر افتتاح‌هایی انجام شده یا در دست انجام است که امروز دستگاه‌ها گزارش‌های مفصلی را در این خصوص ارائه دادند و زمان زیادی از جلسه هیات دولت را به خود اختصاص داد.

وی افزود: امروز برگزاری جشنواره کتاب سال را در پیش داریم با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: گزارش خوبی را بخش‌های مختلف از وزارت خارجه و بهداشت درمان از کمک‌های بشردوستانه مجموعه‌های عمومی و مردمی به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه در جلسه امروز ارائه دادند و با محوریت‌های درمانی و پزشکی و کمک به عزیزانی که زیر آوار‌ها مانده‌اند، بود.

بهادری جهرمی عنوان کرد: از جمله مصوبات امروز هیات وزیران مربوط به گزارش جلسه گذشته با حضور استاندار آذربایجان غربی در خصوص زلزله خوی و بررسی‌های وزارت کشور بود که در نهایت هیات وزیران مبلغ ۶۹۵ میلیارد تومان کمک هزینه مختلف در حوزه بازسازی مسکن‌های تخریب شده یا اماکن عمومی و برخی تسهیلات بانکی مثل ودیعه مسکن را در نظر گرفت. پیش از این تنخواهی در نظر گرفته شده بود که با سرعت برای جبران هر ۳ زلزله سال‌های اخیر این شهرستان و کاهش آلام ایجاده شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی