تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
یکسری از هواپیما‌ها به دلیل عدم تامین قطعه زمین گیر هستند

دنیامالی: اقشار پایین جامعه توانایی استفاده از هواپیما را ندارند

احمد دنیامالی، عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این که ایرلاین‌ها با هزینه‌های بالایی دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: با توجه به قیمت بلیت هواپیما امروز اقشار پایین جامعه توانایی استفاده از آن را ندارند بلکه اقشار متوسط و روبه بالای جامعه می‌توانند از هواپیما استفاده کنند.

کد خبر: ۱۴۴۹۰۶
۱۰:۵۲ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

دنیامالی: شرکت‌های دولتی هما و آسمان وضعیت جالبی ندارند

دیدارنیوز: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دولت باید از بعد حاکمیتی برای کنترل قیمت بلیت هواپیما ورود کرده و مابه التفاوت بین قیمت واقعی و قیمت مصرف کننده را به ایرلاین‌ها بپردازد.

احمد دنیامالی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به تلاش ایرلاین‌ها برای افزایش قیمت بلیت هواپیما، بیان کرد: واقعیت این است که ایرلاین‌ها در تامین قطعات و اورهال کردن هواپیما‌ها با سختی‌های زیادی مواجه هستند و اگر قرار است که قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا نکند دولت باید مابه التفاوت بین قیمت واقعی و قیمت مصرف کننده را پرداخت کند.

ایرلاین‌ها با هزینه‌های بالایی دست و پنجه نرم می‌کنند

وی در ادامه اظهار کرد: دولت باید از بعد حاکمیتی برای کنترل قیمت بلیت هواپیما ورود پیدا کند، این ورود با اقدامات سلبی موثر نیست. ایرلاین‌ها امروز با هزینه‌های بالایی مواجه هستند و اگر دولت به آن‌ها کمک نکند همین تعداد محدود هواپیما‌های فعال نیز کم کم از رده خارج می‌شوند. امروز شرکت‌های دولتی نظیر هما و آسمان نیز وضعیت جالبی ندارند.

یکسری از هواپیما‌ها به دلیل عدم تامین قطعه زمین گیر هستند

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تامین قطعات برای ایرلاین‌ها گران تمام می‌شود در نتیجه یک سری از هواپیما‌های کشور امروز زمین گیر شده اند. اگر ما می‌خواهیم از مصرف کننده حمایت کنیم باید مابه التفاوت قیمت تمام شده را به ایرلاین‌ها پرداخت کنیم. با توجه به قیمت بلیت هواپیما امروز اقشار پایین جامعه توانایی استفاده از آن را ندارند بلکه اقشار متوسط و روبه بالای جامعه می‌توانند از هواپیما استفاده کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی