تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پیام تسلیت روحانی به روسای جمهور ترکیه و سوریه

پس از زلزله مرگبار و شوکه‌کننده در ترکیه و سوریه که تعداد کشته‌های آن از مرز ۸ هزار نفر عبور کرده و هر ساعت به تعداد قربانیان آن اضافه می‌شود، حسن روحانی رئیس جمهور پیشین کشورمان در پیام‌های جداگانه به روسای جمهور ترکیه و سوریه تسلیت گفت.

کد خبر: ۱۴۴۸۹۹
۰۹:۵۳ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پیام تسلیت روحانی به روسای جمهور ترکیه و سوریه

دیدارنیوز: رئیس‌جمهور سابق ایران در پیام‌های جداگانه به رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه و بشار اسد رییس جمهور سوریه با تسلیت جان باختن شمار زیادی از شهروندان این دو کشور در پی وقوع زمین‌لرزه سهمگین، با بازماندگان و مردم ترکیه و سوریه ابراز همدردی کرد.

متن پیام حسن روحانی به اردوغان به این شرح است:

جناب آقای رجب طیب اردوغان

رئیس‌جمهور ترکیه

وقوع زمین‌لرزه سهمگین در این کشور و جان باختن و مجروح شدن عده‌ زیادی از مردم ترکیه موجب تاثر و تالم خاطر شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به جنابعالی و مردم ترکیه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای خانواده‌های داغدیده صبر و شکیبایی مسالت دارم.

امیدوارم دولت و مردم ترکیه بتوانند با عنایت خداوند بزرگ این مصیبت سخت و طاقت‌فرسا را پشت سر بگذارند و مجروحان هرچه سریع‌تر سلامتی خود را بازیافته و بازماندگان تسلای خاطر بیابند.

در پیام روحانی به بشار اسد نیز آمده است:

جناب آقای بشار اسد
رئیس‌جمهور سوریه

وقوع زمین‌لرزه سهمگین در این کشور و جان باختن و مجروح شدن عده‌ زیادی از مردم سوریه موجب تاثر و تالم خاطر شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به جنابعالی و مردم سوریه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای خانواده‌های داغدیده صبر و شکیبایی مسالت دارم.

امیدوارم دولت و مردم سوریه بتوانند با عنایت خداوند بزرگ این مصیبت سخت و طاقت‌فرسا را پشت سر بگذارند و مجروحان هرچه سریع‌تر سلامتی خود را بازیافته و بازماندگان تسلای خاطر بیابند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی