تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

گفتگوی رئیسی با اردوغان و اسد پس از زلزله مهیب

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری یک روز پس از زلزله مهیب در ترکیه و سوریه که تلفات زیادی در پی داشته و همچنان آمار کشته‌ها و زخمی‌ها رو به افزایش است، با رجب طیب اردوغان و بشار اسد روسای جمهور ترکیه و سوریه به گفتگو پرداخت.

کد خبر: ۱۴۴۸۷۱
۱۷:۳۸ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گفتگوی رئیسی با اردوغان و اسد

دیدارنیوز: رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه گفت: ایران و ترکیه علاوه بر همسایگی دوست و برادر هستند و ملت و دولت ایران در این هنگامه سخت، در کنار دولت و ملت ترکیه هستند.

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفتگوی تلفنی با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه گفت: ایران و ترکیه علاوه بر همسایگی دوست و برادر هستند و ملت و دولت ایران در این هنگامه سخت، در کنار دولت و ملت ترکیه هستند.

رئیس جمهور با اعلام آمادگی کشورمان برای اجابت فوری نیاز‌های امدادی طرف ترکیه‌ایی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش و تدابیر دولت ترکیه آلام مردم این کشور هر چه سریع‌تر تسکین یابد.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه نیز در این مکالمه ضمن قدردانی و تشکر از حسن نیت و ابراز همدردی آیت‌الله رئیسی با دولت و ملت ترکیه اظهار داشت: این بزرگترین زلزله در ۵۰ سال اخیر ترکیه بوده است.

رئیس جمهور ترکیه همچنین اظهار امیدواری کرد که بتوانند هر چه سریع‌تر اقدامات امدادی اولیه را به پایان برسانند.

رئیسی در گفتگو با اسد: ایران همواره در روز‌های سخت کنار ملت و دولت سوریه بوده است

رئیس جمهور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره در روز‌های سخت کنار ملت و دولت سوریه بوده و اکنون نیز برای امدادرسانی فوری به زلزله‌زدگان سوریه‌ای آمادگی دارد.

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفتگوی تلفنی با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه، با اعلام تسلیت و ابراز همدردی دولت و ملت ایران با برادران و خواهران سوری بابت وقوع زلزله در این کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در روز‌های سخت کنار ملت و دولت سوریه بوده و اکنون نیز برای امدادرسانی فوری به زلزله‌زدگان سوریه‌ای آمادگی دارد.

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه نیز در این مکالمه تلفنی با تشکر از تماس و ابراز همدردی رئیس جمهور کشورمان اظهار داشت: با توجه به اینکه این اولین زلزله در سوریه در ۲۵۰ سال گذشته بود، خواستار بهره مندی از تجارب و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران برای امدادرسانی بهتر به زلزله‌زدگان هستیم.

در این گفتگوی تلفنی همچنین رئیس جمهور با درخواست بشار اسد برای استفاده از تجارب و توانمندی‌های کشورمان در امر امدادرسانی در حوادث طبیعی از جمله زلزله و اعزام یک تیم فنی به این کشور موافقت کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی