تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.
شاید ایرانی، شاید هم خارجی!

غیررسمی؛ سرمربی تیم ملی هفته آینده معرفی می‌شود

با وجود گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب و معرفی تیم ملی فوتبال ایران در روز‌های بعد از جام جهانی ۲۰۲۲، هنوز فرد انتخاب شده از سوی فدراسیون فوتبال مشخص نشده، اما ظاهرا خبر‌هایی در راه است.

کد خبر: ۱۴۴۸۶۰
۱۴:۲۹ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

غیررسمی؛ سرمربی تیم ملی هفته آینده معرفی می‌شود

 

دیدارنیوزـ سرویس ورزشی: بعد از ناکامی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر، تصور بسیاری از هواداران و خانواده فوتبال بر این بود که فدراسیون فوتبال قرارداد جدیدی با کارلوس کی‌روش تنظیم خواهد کرد تا مربی پرتغالی دستکم تا جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ بر مصدر نیمکت تیم ملی بماند. اما با گدشت هفته‌ها و برخی کشمکش‌ها در هیأت رئیسه فدراسیون، کی‌روش به سمت قطری‌ها متمایل شد و بعد از چند روز اخبار ضد و نقیض نهایتا به عنوان سرمربی جدید عنابی‌ها معرفی شد تا عملا امکان حضور او در ایران ناممکن شود.

در عین حال در روز‌های اخیر گمانه‌زنی‌ها و اظهارنظر‌های زیادی درباره حضور مربی داخلی برای تیم ملی نیز به گوش رسید و حتی برخی از مقامات نیز از فراهم شدن شرایط برای یک نام ایرانی گفتند. آخرین اخبار، اما حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال قصد دارد در هفته آینده گزینه مورد نظر خود را برای تیم ملی معرفی کند.

نکته جالب در این مورد، اما این است که همچنان گزینه خارجی نیز برای تیم ملی شانس دارد و ممکن است فدراسیون باز هم مربی خارجی را پای قرارداد بنشاند. سوابق فوتبال ملی نشان می‌دهد که اگر بنا بود مربی تیم ملی داخلی باشد معمولا فرد انتخاب شده یا نفراتی که در انتخاب سرمربی دخیل هستند نشانه‌هایی از این ماجرا را رسانه‌ای می‌کردند.

در عین حال از بین نام‌های داخلی که به عنوان گزینه‌های فدراسیون برای هدایت تیم ملی مطرح شد نیز تقریبا هیچ یک پاسخ مثبت و قاطعی ندادند یا باشگاه آن‌ها اجازه این جابجایی را نداد تا همچنان شانس مربی داخلی کم باشد. با این اوصاف باید منتظ هفته آینده ماند تا شاید نشانه‌هایی از سرمربی آینده تیم ملی ایران بروز کند.  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی