تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

استقلال - نفت مسجدسلیمان؛ نبردی با انگیزه‌های متفاوت!

یکی از نکات جذاب این دیدار تقابل رضا عنایتی سرمربی نفت مسجدسلیمان با تیم سابق خود، استقلال است. عنایتی به عنوان بازیکن، ۱۶ بار و در قامت مربی ۲ بازی مقابل استقلال قرار گرفته که در هیچ کدام از این ۱۸ مصاف به پیروزی نرسیده است.

کد خبر: ۱۴۴۸۴۲
۱۰:۴۴ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

استقلال - نفت مسجدسلیمان؛ نبردی با انگیزه‌های متفاوت!

دیدارنیوز: در دیداری از هفته نوزدهم، استقلال میزبان نفت مسجدسلیمان است.

دیدار‌های هفته نوزدهم، روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن با برگزاری ۴ مسابقه آغاز خواهد شد که در یکی از این بازی‌ها از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی، استقلال و نفت مسجدسلیمان به دیدار هم می‌روند. استقلال به دنبال رسیدن به صدر جدول است و نفت مسجدسلیمان به فرار از منطقه سقوط می‌اندیشد. در این مسابقه هم تماشاگران زن قادر به حضور در ورزشگاه نیستند.

۱- استقلال با ۳۳ امتیاز تیم سوم جدول است. این تیم در صورت تساوی در همین رتبه باقی خواهد ماند، ولی در صورت پیروزی ممکن است در رده نخست قرار گیرد و با شکست امکان سقوط به رده چهارم را دارد.

۲- نفت مسجدسلیمان با ۱۱ امتیاز، تیم آخر جدول است. این تیم با پیروزی یا تساوی حداکثر یک رتبه امکان دارد در جدول صعود کند و از منطقه سقوط خارج نخواهد شد.

۳- استقلال در ۶ هفته اخیر به ۳ پیروزی، ۲ شکست و یک تساوی دست یافته است. این تیم در ۲ بازی قبلی به پیروزی رسیده و ۷ گل زده است. نفت مسجدسلیمان هم پس از ۴ شکست متوالی با هدایت رضا عنایتی به ۲ تساوی پیاپی دست یافته است. این تیم ۶ هفته است که در گلزنی ناکام بوده است که بدترین فرم یک تیم در لیگ این فصل است.

۴- بر اساس آمار «متریکا»، استقلال بیشترین متوسط شوت در هر بازی را دارد. این تیم در پاس، دقت پاس و تعداد پاس در هر مسابقه تیم سوم لیگ است. نفت مسجدسلیمان آمار فاجعه‌باری در دفاع دارد و با اختلاف بیش از هر تیم دیگری گل خورده است.

۵- نفت مسجدسلیمان در ۱۱ مصاف با استقلال در لیگ برتر هیچ وقت به پیروزی نرسیده است و با ۷ شکست برابر این تیم به هیچ تیمی بیشتر از این نباخته است. البته ۲ تقابل آخر دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده و نفت مسجدسلیمان در ۴ رویارویی قبلی گل نزده است.

۶- یکی از نکات جذاب این دیدار تقابل رضا عنایتی سرمربی نفت مسجدسلیمان با تیم سابق خود، استقلال است. عنایتی به عنوان بازیکن، ۱۶ بار و در قامت مربی ۲ بازی مقابل استقلال قرار گرفته که در هیچ کدام از این ۱۸ مصاف به پیروزی نرسیده است.

۷- مهدی قایدی با ۳ گل، بهترین گلزن تقابل استقلال با نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر است. کوین یامگا و ارسلان مطهری دیگر بازیکنانی هستند که سابقه گلزنی در این دیدار را دارند.

۸- محمد محبی و رضا دهقانی دو مهره تاثیرگذار دو تیم هستند. محمد محبی با ۵ گل زده بهترین گلزن استقلال است و با نمره ۷.۲۳ بهترین عملکرد را در این تیم داشته است. رضا دهقانی هم با ۳ گل بیش از هر بازیکنی در نفت مسجدسلیمان گل زده و با نمره ۶.۸۵ بهترین بازیکن این تیم است.

۹- در ترکیب استقلال و نفت مسجدسلیمان در حال حاضر بازیکن مشترکی به چشم نمی‌خورد و هیچ کدام از بازیکنان ۲ تیم سابقه همکاری با سرمربی تیم مقابل را ندارند.

۱۰- ریکاردو سا پینتو در این بازی با چالش غیبت چند بازیکن تاثیرگذار خود در خط هافبک مواجه است. زبیر نیک‌نفس و مهدی مهدی‌پور شرایط بازی ندارند و وضعیت محمدحسین مرادمند و حسین حسینی برای این بازی مشخص نیست.

۱۱- حمید حاج ملک داور این مسابقه خواهد بود. حاج ملک ۲ بار تقابل دو تیم را در لیگ‌های نوزدهم و بیست‌ویکم قضاوت کرده که هر ۲ بازی با پیروزی استقلال به پایان رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی