تیتر امروز

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟
از چشم جهان (۱۵۲)

پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در ۱۹ می‌در حادثه سقوط چرخ‌بال درگذشت. در این حادثه شش نفر دیگر نیز کشته شدند.
تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.

استقلال - نفت مسجدسلیمان؛ نبردی با انگیزه‌های متفاوت!

یکی از نکات جذاب این دیدار تقابل رضا عنایتی سرمربی نفت مسجدسلیمان با تیم سابق خود، استقلال است. عنایتی به عنوان بازیکن، ۱۶ بار و در قامت مربی ۲ بازی مقابل استقلال قرار گرفته که در هیچ کدام از این ۱۸ مصاف به پیروزی نرسیده است.

کد خبر: ۱۴۴۸۴۲
۱۰:۴۴ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

استقلال - نفت مسجدسلیمان؛ نبردی با انگیزه‌های متفاوت!

دیدارنیوز: در دیداری از هفته نوزدهم، استقلال میزبان نفت مسجدسلیمان است.

دیدار‌های هفته نوزدهم، روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن با برگزاری ۴ مسابقه آغاز خواهد شد که در یکی از این بازی‌ها از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی، استقلال و نفت مسجدسلیمان به دیدار هم می‌روند. استقلال به دنبال رسیدن به صدر جدول است و نفت مسجدسلیمان به فرار از منطقه سقوط می‌اندیشد. در این مسابقه هم تماشاگران زن قادر به حضور در ورزشگاه نیستند.

۱- استقلال با ۳۳ امتیاز تیم سوم جدول است. این تیم در صورت تساوی در همین رتبه باقی خواهد ماند، ولی در صورت پیروزی ممکن است در رده نخست قرار گیرد و با شکست امکان سقوط به رده چهارم را دارد.

۲- نفت مسجدسلیمان با ۱۱ امتیاز، تیم آخر جدول است. این تیم با پیروزی یا تساوی حداکثر یک رتبه امکان دارد در جدول صعود کند و از منطقه سقوط خارج نخواهد شد.

۳- استقلال در ۶ هفته اخیر به ۳ پیروزی، ۲ شکست و یک تساوی دست یافته است. این تیم در ۲ بازی قبلی به پیروزی رسیده و ۷ گل زده است. نفت مسجدسلیمان هم پس از ۴ شکست متوالی با هدایت رضا عنایتی به ۲ تساوی پیاپی دست یافته است. این تیم ۶ هفته است که در گلزنی ناکام بوده است که بدترین فرم یک تیم در لیگ این فصل است.

۴- بر اساس آمار «متریکا»، استقلال بیشترین متوسط شوت در هر بازی را دارد. این تیم در پاس، دقت پاس و تعداد پاس در هر مسابقه تیم سوم لیگ است. نفت مسجدسلیمان آمار فاجعه‌باری در دفاع دارد و با اختلاف بیش از هر تیم دیگری گل خورده است.

۵- نفت مسجدسلیمان در ۱۱ مصاف با استقلال در لیگ برتر هیچ وقت به پیروزی نرسیده است و با ۷ شکست برابر این تیم به هیچ تیمی بیشتر از این نباخته است. البته ۲ تقابل آخر دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده و نفت مسجدسلیمان در ۴ رویارویی قبلی گل نزده است.

۶- یکی از نکات جذاب این دیدار تقابل رضا عنایتی سرمربی نفت مسجدسلیمان با تیم سابق خود، استقلال است. عنایتی به عنوان بازیکن، ۱۶ بار و در قامت مربی ۲ بازی مقابل استقلال قرار گرفته که در هیچ کدام از این ۱۸ مصاف به پیروزی نرسیده است.

۷- مهدی قایدی با ۳ گل، بهترین گلزن تقابل استقلال با نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر است. کوین یامگا و ارسلان مطهری دیگر بازیکنانی هستند که سابقه گلزنی در این دیدار را دارند.

۸- محمد محبی و رضا دهقانی دو مهره تاثیرگذار دو تیم هستند. محمد محبی با ۵ گل زده بهترین گلزن استقلال است و با نمره ۷.۲۳ بهترین عملکرد را در این تیم داشته است. رضا دهقانی هم با ۳ گل بیش از هر بازیکنی در نفت مسجدسلیمان گل زده و با نمره ۶.۸۵ بهترین بازیکن این تیم است.

۹- در ترکیب استقلال و نفت مسجدسلیمان در حال حاضر بازیکن مشترکی به چشم نمی‌خورد و هیچ کدام از بازیکنان ۲ تیم سابقه همکاری با سرمربی تیم مقابل را ندارند.

۱۰- ریکاردو سا پینتو در این بازی با چالش غیبت چند بازیکن تاثیرگذار خود در خط هافبک مواجه است. زبیر نیک‌نفس و مهدی مهدی‌پور شرایط بازی ندارند و وضعیت محمدحسین مرادمند و حسین حسینی برای این بازی مشخص نیست.

۱۱- حمید حاج ملک داور این مسابقه خواهد بود. حاج ملک ۲ بار تقابل دو تیم را در لیگ‌های نوزدهم و بیست‌ویکم قضاوت کرده که هر ۲ بازی با پیروزی استقلال به پایان رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی