تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

شمخانی راهی مسکو شد

شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران برای شرکت در پنجمین نشست گفت‌وگوی امنیت منطقه‌ای امروز سه‌شنبه، به روسیه سفر کرد.

کد خبر: ۱۴۴۸۳۲
۰۹:۱۳ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

شمخانی راهی مسکو شد

دیدارنیوز: علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی برای شرکت در پنجمین نشست گفت‌وگوی امنیت منطقه‌ای که روز چهارشنبه (۱۹ بهمن) در مسکو برگزار می‌شود، صبح امروز (۱۸ بهمن) تهران را به مقصد مسکو ترک کرد.

در این نشست که با حضور دبیران، مشاوران و نمایندگان نهاد امنیت ملی کشور‌های همسایه افغانستان برگزار می‌شود، تحولات سیاسی، اقتصادی و امنیتی این کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در حاشیه این نشست، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با برخی همتایان خود نیز به‌طور جداگانه دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو خواهد کرد.

شمخانی همچنین در این سفر در ادامه نشست‌های مشترک دبیران شورای امنیت ملی ایران و روسیه که اخیرا و در جریان سفر آبان‌ماه سال‌جاری پاتروشف به ایران در تهران برگزار شد، نشست دیگری را با همتای روسی خود برای بررسی مسائل دوجانبه و پیگیری پروژه‌های مشترک اقتصادی، فناوری و تجاری دو کشور برگزار می‌کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان همچنین با برخی دیگر از مقامات عالی فدارسیون روسیه دیدار و گفتگو خواهد کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی