تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
عواقب نیمکت‌های پرهیاهو

خودزنی به سبک سرخ‌آبی!

در حالی که حواس سرخ‌آبی‌های تهران درگیر شلوغ‌کاری و حاشیه‌سازی در اطراف زمین است، ژوزه مورایس و سپاهان تلاش می‌کنند با حفظ آرامش صدر جدول را حفظ کنند.

کد خبر: ۱۴۴۸۲۵
۰۸:۲۵ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

خودزنی به سبک سرخ‌آبی!

 

دیدارنیوز ـ  شقایق آسیایی: این روزها اخبار عجیبی از ازدوگاه دو تیم پرطرفدار پایتخت به گوش می رسد. در استقلال هر روز مبلغ یک قرارداد لو می رود و هیچ گروهی هم آن را بر عهده نمی گیرد. پرسولیسی‌ها هم که هر از گاهی با خرید یک بازیکن خارجی گرانقیمت، قدرت خودشان را به رخ لیگ می کشند.

در استقلال یک روز رقم قرارداد ساپینتو مربی پرتغالی به بیرون درز پیدا می کند و روز بعد بندهای قرارداد کاوه رضایی لو می رود و همه را شگفت زده می کند که چرا یک بازیکن برای هر روز حضورش در زمین از استقلال باید مبلغ ۸۰ میلیون تومان بگیرد! مگر یک فوتبالیست وظیفه‌ای غیر از بازی کردن در زمین دارد. از حق مسکن و پاداش جام حذفی و لیگ که بگذریم این سوال در ذهن پیش می آید که چرا سردار آجورلو باید با رضایی چنین قراردادی ببندد؟! و پاسخ این است که ما می ترسیدیم که رضایی به پرسپولیس برود؟ در حالی که در سال‌های گذشته‌ بازیکنان زیادی از  دو تیم به هم  منتقل شدند که دیاباته آخرین آنهاست چرا این انتقال تا این حد سردار آجورلو را ترساند که پای چنین قراردادی را امضا کند. و البته سوال بی‌پاسخ دیگر این که او چرا و با چه پشتوانه‌ای مبالغ قرارداد بازیکنان را تا این مقدار بالا برد؟

در هر صورت لیست استقلال با وجود جدایی سیاوش یزدانی، به دلیل پرونده در جریان بدهی به استراماچونی، اجازه جذب بازیکن ندارد.

جالب اینجاست با وجود ضعف استقلال در این فصل در گرفتن مهاجم، اما رقیبش پرسپولیس تا اینجا مبلغ قابل توجهی روی خرید بازیکن در این پست هزینه کرده است. قرارداد یورگن لوکادیا از پرسپولیس ۷۵۰ هزار یورو بود که تا روزی که ایران را ترک کرد مبلغ ۵۴۰ هزار یورو دریافت کرده بود. قرارداد شیخ دیاباته نیز با سرخ ها، مبلغ ۳۷۵ هزار دلار  است. در پایان هم پس از جدایی لوکادیا که مبلغ قابل توجهی هم از قرارداش را گرفته بود، پرسپولیس قرارداد جدیدی با پریرا بسته که مبلغ آن یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار معادل ۵۰ میلیارد تومان است و مشخص نیست در این شرایط اقتصادی چطور پرسپولیس می تواند چنین قراردادهای سرسام آوری ببندد.

خودزنی به سبک سرخ‌آبی!

آیا پرسپولیس با امیدهایش به میدان می‌رود؟

پس از بازی فولاد و پرسپولیس و پیروزی تک گله فولادی ها، کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس مدعی شدند که اراده‌ای برای قهرمان نشدن پرسپولیس وجود دارد. همان جا یحیی گل محمدی اعلام کرد که اگر اینطور باشد قصد دارد از این به بعد از بازیکنان امیدش در لیگ استفاده کند. در ابتدا همه فکر کردند شاید این یک صحبت از سر ناراحتی بوده و عملی نخواهد شد ولی در هفته گذشته‌ گل محمدی کارت بازی ۱۱ بازیکن امید را برای بازی در لیگ برتر صادر کرده که عبارتند از:

۱- امید فهمی ۲- محمدحسین محمدیان ۳- امیررضا رفیعی ۴- علیرضا خدادادی (مصدوم) ۵- امیرمحمد امیری ۶- رضا فلاحتی ۷ـ علیرضا بابایی ۸- علی شرافت ۹- محمدحسین محمودی ۱۰- مهدی نجفی و ۱۱- محمدمیلاد سورگی

پرسپولیس این هفته با نفت در آبادان بازی دارد با توجه به اینکه آخرین بازی پرسپولیس مقابل نفت با شکست این تیم در فصل گذشته، همراه بوده، هواداران پرسپولیس به‌دنبال یک بازی انتقامی هستند. هنوز معلوم نیست که یحیی گل محمدی در این بازی قصد دارد از تیم امیدها استفاده کند یا نه ولی استفاده از هر کدام از این بازیکن‌ها می تواند یک اتفاق خوب در لیگ نتیجه گرای ما باشد که کسی به بازیکن سازی و توجه به جوان‌ها بها نمی دهد.

با این حال در شرایطی که دو تیم پرطرفدار تهران اسیر حواشی و اعتراض‌های دامنه‌دار هستند این فرصت برای سپاهان اصفهان به وجود آمده که خود را بالاتر از این دو مدعی به صدر جدول برساند. افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس گفته که تیم آنها آرام‌ترین نیمکت را دارد، بنابراین باید گفت احتمالا جنجالی‌ترین نیمکت لیگ را باید در اصفهان و کادر فنی مورایس جست‌و‌جو کرد! برعکس نهند نام زنگی، کافور...

بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی