تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی واریز می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره میزان رقم پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی و زمان آن گفت: هر آنچه که مجری قانون به ما ابلاغ کند پرداخت خواهیم کرد؛ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به عنوان عیدی برای بازنشستگان تامین اجتماعی واریز خواهیم کرد. سعی خواهیم کرد قبل از اینکه عیدی کارمندان و زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کنیم، عیدی بازنشستگان را پرداخت کنیم.

کد خبر: ۱۴۴۷۹۳
۱۱:۵۷ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی واریز می‌شود؟

دیدارنیوز: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان و زمان واریز عیدی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی توضیح داد.

میرهاشمی موسوی؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: ۴۴ سال تجربه داریم که در این سال‌ها تلاش‌های بسیاری شده است و امروز ما خدمتگزار بخشی از جامعه در حوزه تامین اجتماعی و بیمه هستیم.

وی افزود: قبل از انقلاب حدود ۲۰ درصد جامعه ۳۵ میلیون نفری تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی بودند و امروز بیش از ۷۰ درصد جامعه ما تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار دارند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان رقم پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی و زمان آن گفت: هر آنچه که مجری قانون به ما ابلاغ کند پرداخت خواهیم کرد؛ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به عنوان عیدی برای بازنشستگان تامین اجتماعی واریز خواهیم کرد. سعی خواهیم کرد قبل از اینکه عیدی کارمندان و زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کنیم، عیدی بازنشستگان را پرداخت کنیم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که آیا عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن و اسفند پرداخت می‌شود تصریح کرد: در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی