تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دربی میلان؛ روزهای تلخ روسونری!

تیم میلان مانند فصل گذشته که فاتح سری آ ایتالیا شد، در اوج نیست و این روزها ناکامی‌های پیاپی را تجربه می‌کند؛ از جمله شکست در دیدار بزرگ و تماشایی دربی میلان که اوضاع تیم پیولی را بدتر کرد.

کد خبر: ۱۴۴۷۷۸
۰۹:۵۱ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱

دربی میلان؛ روزهای تلخ روسونری!

دیدارنیوز: روسونری در دومین تقابل متوالی با رقیب همشهری‌اش طی یک ماه اخیر تن به شکست داد.

در مهمترین بازی از هفته بیستم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران تیم‌های فوتبال میلان و اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر اینتر به لطف تک گل دقیقه ۳۴ لائوتارو مارتینس به پایان رسید.

در این بازی که یکصدوهفتادوهشتمین دربی دلامادونینای تاریخ سری A بود، اینتر در حالی با گل ستاره آرژانتینی‌اش موفق به کسب هر سه امتیاز شد که از نظر آماری نیز از رقیب همشهری وضعیت بهتری داشت. در واقع در شرایطی که اینتر ۶۵ درصد تملک توپ داشت و چهار شوت از ۱۵ شوتش داخل چارچوب بود، میلان نه تنها در تملک توپ ضعیف‌تر بود (۳۵ درصد) بلکه هیچ‌کدام از چهار شوتش درون چارچوب قرار نداشت تا سناریویی شبیه مصاف قبلی دو تیم در سوپرجام ایتالیا شکل بگیرد و البته تنها با ثبت شکستی خفیف‌تر برای روسونری.

با این نتیجه اینتر ۴۳ امتیازی شد و اجازه نداد فاصله‌اش با ناپولی صدرنشین بیشتر از ۱۳ امتیاز شود. میلان، اما ۳۸ امتیازی ماند تا با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رده ششم جدول سری A قرار بگیرد و شانس خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش بیش از پیش کمرنگ کند.

اینتر در حالی دومین برد متوالی خود در دربی‌های دلامدونینا را کسب کرد که دو بازی قبلی‌اش برابر روسونری در سری A را باخته بود. همچنین لائوتارو مارتینس با گلی که در این بازی زد، شمار گل‌های خود در دربی شهر میلان را به هفت مورد افزایش داد و اکنون پس از استفانو نایرز (۱۱ گل) دومین گلزن خارجی برتر دربی دلامادونیناست. همچنین او سومین بازیکن خارجی تاریخ اینتر پس از نایرز و مائورو ایکاردی است که در سری A موفق به ثبت ۷۰ گل می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی