تیتر امروز

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
سرپرست تیم مس کرمان اعلام کرد

ساپینتو راحت به ناموس ما توهین می‌کند!

با گذشت چند روز از بازی پرحاشیه و پربرخورد مس کرمان و استقلال که با درگیری فیزیکی نیمکت نشینان دو تیم همراه بود، حجت جهرمی، سرپرست مس کرمان می‌گوید که ساپینتو سرمربی استقلال خیلی راحت به ناموس آنها توهین کرده و باشگاه استقلال نباید از این مربی پرتغالی بابت رفتارش بیانیه حمایتی می‌داد.

کد خبر: ۱۴۴۷۴۳
۱۳:۴۲ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

ساپینتو راحت به ناموس ما توهین می‌کند!

دیدارنیوز: سرپرست تیم فوتبال مس کرمان ضمن غیرمحترمانه خواندن رفتار سرمربی پرتغالی استقلال تصاویر بعضی از حرکات او را غیر قابل انتشار دانست.

حجت جهرمی، پیرامون جنجال ساپینتو حین بازی مس کرمان و استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: از آنجا که تیم ما شهرستانی است بعضی‌ها خیلی به حرف‌های ما توجه نمی‌کنند. بحث ما خطاب به باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، مدیرعامل یا اعضای ایرانی کادرفنی آبی‌پوشان نیست. بحث ما فردی است که از کشور دیگری به ایران آمده و خیلی راحت به ما و ناموس‌مان توهین می‌کند.‌ ای کاش باشگاه استقلال بابت رفتار ساپینتو بیانیه نمی‌داد و از او حمایت نمی‌کرد.

وی افزود: واقعاً دلیل آن حرکت‌های ساپینتو را نمی‌دانم. تیم او برنده شده بود، اما سرمربی پرتغالی به اعضای کادرفنی ما توهین می‌کرد. واقعاً رفتار او قابل هضم نبود و به عینه شاهد این رفتار بودم. تحمل انسان‌ها و صبوری‌شان متفاوت است. یکی از اعضای کادر که جوان‌تر بود نتوانست رفتار غیرمحترمانه ساپینتو را رعایت کند. هر فرد خارجی وقتی به کشور دیگری می‌رود باید به آداب و رسوم کشور مقصد احترام بگذارد. حال اینکه رفتاری که ساپینتو نشان داد در هر کشوری محکوم است.

سرپرست تیم مس کرمان ادامه داد: عجیب‌تر آنکه بعد از حاشیه آفرینی خودش را مشغول صحبت کردن با کمک داور کرد. بعد از اعضای کادرفنی دیدید که این رفتار خطاب به تماشاگران تکرار شد. البته منصفانه باید بگویم که خسرو حیدری، بیژن طاهری و بهزاد غلامپور به وساطت پرداختند و حتی به خاطر بعضی رفتار‌ها عذرخواهی کردند. آن‌ها ثابت کردند که استقلال چه مربیان با اخلاقی در گذشته داشته و به رسم اساتید گذشته عمل کردند. جالب اینکه معاون باشگاه استقلال می‌گوید با برنامه‌ریزی به سمت آقای ساپینتو رفتند!

جهرمی درباره اینکه کالی تروئبا مربی متوجه معانی کلمات پرتغالی ساپینتو شد، عنوان کرد: مربی اسپانیایی ما متوجه معانی کلمات ساپینتو شد و آن را به بقیه اعضای کادر اعلام کرد. البته حرکات دست و زبان بدن ساپینتو خیلی روشن بود حتی بدون ترجمه هم متوجه این موضوع می‌شدیم. متاسفانه حرمت ادب و رسانه ایجاب نمی‌کند که تمامی تصاویر حرکات ساپینتو را منتشر کنیم تا منتقدان منصف بدانند چه بی‌حرمتی علیه تیم ما صورت گرفته است. این اولین بار نیست که این مربی چنین حرکتی می‌کند از هفته دوم لیگ برتر که به برانکارد ضربه زدند هم برنامه ریزی صورت گرفته بود؟ این دیگر توهین به برانکارد نیست، این توهین به ناموس ما است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی