تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

فرمانده بحرینی: به ایران اعتماد نداریم!

فرمانده کل نیرو‌های مسلح بحرین در پاسخ به سوالی در مورد ایران مدعی شد که با توجه به تهدیدات و اقدامات تروریستی که ایران علیه کشور‌های خلیج (فارس) اتخاذ می‌کند، ما به این کشور اعتماد نداریم.

کد خبر: ۱۴۴۷۳۰
۱۱:۳۳ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

فرمانده بحرینی: به ایران اعتماد نداریم!

دیدارنیوز: فرمانده کل نیرو‌های مسلح بحرین با طرح ادعا‌هایی علیه ایران گفت که کشورش به ایران اعتماد ندارد.

به نقل از الخلیج آنلاین، خلیفه بن احمد آل خلیفه، فرمانده کل نیرو‌های مسلح بحرین در اظهاراتی از پیوستن قریب الوقوع پیشرفته‌ترین جنگنده‌های جهان به پدافند هوایی بحرین خبر داد.

وی در بخشی از اظهارات خود در پاسخ به سوالی در مورد ایران مدعی شد که با توجه به تهدیدات و اقدامات تروریستی که ایران علیه کشور‌های خلیج (فارس) اتخاذ می‌کند، ما به این کشور اعتماد نداریم.

فرمانده کل نیرو‌های مسلح بحرین در ادامه تاکید کرد که آن چه سیاست‌های خصمانه و ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه از سوی ایران می‌خواند، باید متوقف شود.

وی مدعی شد که کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج (فارس) توانایی تعامل با ایران با ابزار‌های مختلف را دارند و ما برای تمام گزینه‌ها آمادگی داریم.

این مقام بحرینی با اشاره به ایجاد مقر فرماندهی نظامی مشترک برای کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس و هماهنگی این کشور‌ها در سطح نظامی مدعی شد که انصارالله یمن برنامه‌های ایران برای ویرانی منطقه را اجرا می‌کند و باید با قاطعیت با آن‌ها برخورد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی