تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

نماینده مجلس: سران قوا درباره مصوبه مولدسازی شفاف‌سازی کنند

کاظم دلخوش اباتری، نماینده صومعه سرا در مجلس درباره مصوبه جنجالی مولدسازی اموال مازاد دولت با اشاره به اینکه متأسفانه سران قوا در روش اشتباه کردند، خطاب به قالیباف رئیس مجلس گفت: درخواست می‌کنم این موضوع را در سران قوا مطرح کنید تا در جایی که نباید قانون‌گذاری شود، قانون‌گذاری نکنند و ثانیا اطلاع‌رسانی صورت بگیرد.

کد خبر: ۱۴۴۷۲۶
۱۱:۱۶ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

نماینده مجلس: سران قوا درباره مصوبه مولدسازی شفاف‌سازی کنند

دیدارنیوز: نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: شورای سران قوا سخنگویی ندارد که برای مردم توضیح دهد تا دشمنان از فرمایش مقام معظم رهبری سوء استفاده نکنند، رهبری در خصوص فروش اموال مازاد با دقت و ظرافت خاصی مسائل را مطرح کردند.

سیدکاظم دلخوش اباتری در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۶ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مولدسازی اموال مازاد دستگاه‌ها بسیار گهربار و متین است، مجلس در دوره‌های مختلف این موضوع را تصویب کرده تا دستگاه‌ها، ساختمان‌ها و املاک مازاد خود را به فروش برسانند و بیت‌المال حرام نشود و خرج مردم و کشور شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه سران قوا در روش اشتباه کردند، ادامه داد: شورای سران قوا سخنگویی ندارد که برای مردم توضیح دهد تا دشمنان از فرمایش مقام معظم رهبری سوء استفاده نکنند، رهبری در خصوص فروش اموال مازاد با دقت و ظرافت خاصی مسائل را مطرح کردند.

وی خطاب به رئیس قوه مقننه عنوان کرد: درخواست می‌کنم این موضوع را در سران قوا مطرح کنید تا در جایی که نباید قانون‌گذاری شود، قانون‌گذاری نکنند و ثانیاً اطلاع‌رسانی صورت بگیرد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: اعضا در هیأت اجرایی مصاحبه کرده‌اند و توضیحاتی را در رسانه‌ها دادند، ولی نکاتی وجود دارد که درست است. این موضوع کار دقیق و به جایی بوده، اما امروز به دلیل اینکه وقت کم بود وارد بحث نشدم؛ فردا صبح در ابتدای جلسه خدمت دوستان هستم و توضیحات دقیقی را خواهم داد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی