تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

رئیسی در خوی: آرامش دوباره بازخواهد گشت؛ به شایعات توجه نکنید!

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در جریان سفر به خوی و بازدید از مناطق زلزله این شهرستان گفت: شایعات می‌خواهد دل مردم را خالی کند، به این‌ها توجه نکنید. آرامش دوباره به خوی باز خواهد گشت.

کد خبر: ۱۴۴۷۲۱
۱۰:۳۹ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

رئیسی: آرامش دوباره به خوی بازخواهد گشت

دیدارنیوز: رئیس جمهور خطاب به مردم خوی گفت: ان شاءالله با صبوری شایعات را پشت سر بگذارید، شایعات می‌خواهد دل مردم را خالی کند، به این‌ها توجه نکنید با صبوری شما و خدمتگزاری دولت و برادران سپاه و هلال احمر و بقیه بخش‌ها کار دنبال می‌شود و آرامش دوباره به خوی باز خواهد گشت.

سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به خوی و بازدید از مناطق زلزله این شهرستان در حضور جمعی از مردم این منطقه اظهار داشت: مردم این منطقه همراه با انقلاب و نظام بودند، شهدایی را تقدیم انقلاب کرده‌اند، مردمان باصفا و با صمیمیتی هستید.

وی تصریح کرد: وظیفه دولت و همه ماست، اگر می‌خواستم در تهران بنشینم، گزارشات برای من می‌آمد، مخبر -معاون اول رئیس جمهور-آمد در دولت گزارش داد، وزرای ما همه گزارش دادند، اما واقعا احساسم این بود تا خودم نیایم و از نزدیک شرایط را نبینم، اگر نیاز‌هایی هست حتما سریع باید مرتفع شود، ان شاء الله سریع مرتفع شود تا مردم بیشتر از این دچار مشکل نشوند.

رئیس جمهور همچنین بیان کرد:‌ ان شاءالله در خدمت شما خواهیم بود، آن چه از ما بر می‌آید، پی‌گیری می‌کنیم، شما ان شاءالله با صبوری این شایعات را پشت سر بگذارید، شایعات می‌خواهد دل مردم را خالی کند به این‌ها توجه نکنید با صبوری شما و خدمتگزاری دولت و برادران سپاه و هلال احمر و بقیه بخش‌ها کار دنبال می‌شود و آرامش دوباره به خوی باز خواهد گشت.

سید ابراهیم رئیسی صبح یکشنبه به منظور بازدید میدانی از مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی و اطلاع از روند رسیدگی‌ها و امدادرسانی به مردم این مناطق، بدون اطلاع قبلی به این شهرستان سفر کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی