تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واکنش چمران به طرح عوارض «نگهداری قبور»؛ هنوز مشخص نیست!

طرح جنجالی و پرسروصدای دریافت عوارض «نگهداری قبور» که در دوران زاکانی در شهرداری تهران مطرح شده، با واکنش‌های زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی همراه بوده است. چمران، رئیس شورای شهر تهران در این باره گفته این طرح هنوز به صورت کامل مشخص نیست و باید صبر کنیم موضوع به صحن شورا بیاید و درباره آن تصمیم‌گیری کنیم!

کد خبر: ۱۴۴۷۱۱
۱۰:۰۲ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

واکنش چمران به طرح عوارض «نگهداری قبور» از شهروندان؛ هنوز مشخص نیست!

دیدارنیوز: رئیس شورای شهر تهران به دریافت عوارض نگهداری قبور از شهروندان واکنش نشان داد.

مهدی چمران امروز در حاشیه برگزاری یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران، در جمع خبرنگاران در ارتباط با دستورجلسه امروز شورا اظهار کرد: در جلسه امروز به چند موضوع رسیدگی خواهد شد و با توجه به طولانی بودن دستورجلسات تنها سه موضوع در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم موضوع بحث بهای خدمات شهری را بررسی و به اتمام برسانیم و احتمال دارد جلسه عصر امروز نیز تشکیل شود تا موضوع بهای خدمات به اتمام برسد.

وی در واکنش به پرسشی در ارتباط با تعیین عوارض نگهداشت قبور تاکید کرد: موضوعی که مطرح شده است هنوز به صورت کامل مشخص نیست و بهای خدمات را وزارت کشور برای کل کشور تعیین کرده است و یکی از مواردی که به عنوان بهای خدمات دریافت می کند درحال حاضر نیز در زمان دفن اموات دریافت می شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: رسیدن یک موضوع به شورا دلیل بر تصدیق آن نیست و فهرستی توسط وزارت کشور اعلام شده است تحت عنوان بهای خدمات و ما در حال حاضر برای نگهداشت موضوعی را نداریم و اگر کسی هم بخواهد خدماتی بگیرد، مطرح خواهد شد و لذا باید صبر کنیم موضوع به صحن شورا بیاید و درباره آن تصمیم‌گیری کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی