تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پیاز وارداتی به جاسک رسید

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی هرمزگان از ورود و تخلیه نخستین محموله پیاز‌های وارداتی اتحادیه مرکزی تعاون روستایی ایران در بندر جاسک خبر داد.

کد خبر: ۱۴۴۷۱۰
۰۹:۳۰ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

پیاز وارداتی به جاسک رسید

دیدارنیوز: سجاد مهدیانفر صبح امروز (۱۶ بهمن ماه) درباره آخرین وضعیت ورود و تخلیه نخستین محموله محصول پیاز وارداتی، اظهار کرد: شب گذشته محموله پیاز‌های وارداتی به بندر جاسک رسید و عملیات تخلیه انجام شده است و در حال مراحل و تشریفات گمرکی است.

وی ادامه داد: درحال حاضر محموله مورد بررسی قرار گرفته و تخلیه آن از کشتی برای ارسال به مقاصد موردنظر انجام می‌شود.

مهدیانفر بیان کرد: نخستین محموله این پیاز‌های وارداتی پس از انجام تشریفات گمرکی از بندر جاسک بارگیری و جهت توزیع به مجتمع انبار‌های امین آباد تهران منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه واردات پیاز در چارچوب مداخله مثبت در بازار‌ها و در راستای تنظیم بازار به منظور تامین مواد با قیمت مناسب برای شهروندان صورت گرفت، عنوان کرد: تغییر فصل و بارندگی‌هایی که در جنوب کشور روی داد، وقفه‌ای کوتاه در حمل و نقل ایجاد کرد و موجب افزایش هزینه تولید شده که تا ورود عمده پیاز مناطق هرمزگان و جیرفت به بازار و تعادل قیمت، واردات انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی