تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

اوج هیجان در لیگ جزیره؛ دومین شکست توپچی‌ها!

با دومین شکست فصل آرسنال در لیگ برتر جزیره، تنور این لیگ بار دیگر داغ شد و از همه بیشتر، تیم پپ و شاگردانش در سیتی خوشحال هستند که می‌توانند توپچی‌ها را در مسیر قهرمانی تحت فشار شدید قرار دهند.

کد خبر: ۱۴۴۶۹۷
۱۹:۴۰ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

دومین شکست توپچی‌ها در لیگ جزیره

دیدارنیوز: اورتون تحت هدایت شان دایچ موفق شد دومین باخت فصل آرسنال را رقم بزند.

صدرنشین لیگ برتر انگلیس که صدای خواندن سرود قهرمانی در پایگاه هواداری‌اش از هم اکنون به گوش می‌رسد، در ادامه فصل موفق خود عصر شنبه از ساعت ۱۶:۰۰ به وقت تهران میهمان اورتون بحران زده در قعر جدول بود که به تازگی سرمربی خود را تغییر داده و تحت هدایت شان دایچ برای عبور از بحران آماده می‌شد.

اورتون در نقل‌وانتقالات زمستانی، تنها تیم لیگ برتر انگلیس بود که خریدی نداشت و تافی‌ها حتی آنتونی گوردون را نیز به نیوکاسل فروختند تا کمتر هواداری امید به حتی کسب تساوی مقابل توپچی‌ها داشته باشد، اما شان دایچ در همان بدو ورودش، موفق شد آرسنالی را شکست دهد که تا بدینجای فصل تنها مقابل منچستریونایتد شکست را پذیرفته بود.

پنجمین بازی با ترکیب ثابت

آرتتا در گودیسون پارک نیز تیم را با همان ترکیب همیشگی روانه میدان کرد و برای پنجمین دیدار متوالی، بازیکنان یکسان را به میدان فرستاد تا به رکورد پیشین تیم تحت هدایت آرسن ونگر مبنی بر استفاده از یک ترکیب در ۶ دیدار متوالی نزدیک‌تر شود. این اولین مرتبه پس از ۸ سال بود که چنین اتفاقی در جمع توپچی‌ها رخ می‌داد و تصمیمی بود که صدالبته سرمربی اسپانیایی از آن جواب نگرفت تا اورتون بحران زده که با ۴ شکست از ۵ دیدار اخیر پا به این دیدار گذاشته بود، اختلاف منچسترسیتی با صدر جدول را در همان ۵ امتیاز نگه دارد.

هدیه بزرگ به سیتی

آرسنال این شانس را داشت تا با کسب پیروزی در این دیدار، درحالی که تعداد بازی‌هایش با منچسترسیتی یکسان میشد، اختلاف امتیاز با نزدیک‌ترین تعقیب کننده را به ۸ برساند که شان دایچ مانع از آن شد. اورتون با این پیروزی از منطقه سقوط خارج شد و در صورتی که هیچکدام از تیم‌های قعر نشین، ولورهمپتون، بورنموث و ساتهمپتون موفق به کسب امتیاز تا پایان هفته نشوند، شان دایچ این افتخار را خواهد داشت که در نخستین بازی روی نیمکت تافی‌ها، اورتون را در چشم بر هم زدنی از منطقه خطر لیگ برتر خارج کرده تا با اعتماد به نفس بسیار بیشتری، دوشنبه شب راهی آنفیلد شده و دربی مرسی‌ساید را مقابل همشهری بحران زده سپری کنند.

قدم‌های ناخوش‌یمن

پیروزی اورتون در این دیدار، هرگز با تکیه بر اتفاق نبود و در روزی که آرسنال کاملاً خلع سلاح شده و حتی از جورجینیو نیز رونمایی کرده بود، سبک بازی خود را به رقیب صدرنشین تحمیل کرد. در این دیدار شاگردان شان دایچ، شوت در چارچوب بیشتری نسبت به آرسنال داشتند و اگرچه مالکیت را مطلقاً به آرسنال واگذار کرده و به بازی فیزیکی روی آورده بودند، اما تعداد موقعیت‌های خطرناکشان و حتی کرنر‌های ارسالی روی دروازه حریف نیز از تیم تحت هدایت آرتتا بیشتر بود که روی یکی از همین ضربات کرنر، کاملاً حساب شده دروازه میهمان را در دقیقه ۶۰، تنها یک دقیقه پس از ورود جورجینیو و تروسار به بازی باز کردند. آرتتا حالا برای سومین مرتبه پیاپی بازی را در گودیسون پارک به اورتون واگذار کرد تا علاوه بر آنکه اولین سرمربی تاریخ آرسنال با ۳ شکست پیاپی در خانه اورتون لقب می‌گیرد، در عمر سرمربی‌گری خود موفق به غلبه بر تافی‌ها در خانه‌شان نشود.

دومین سرمربی تاریخ ساز لیگ

با کسب پیروزی در اولین دیدار روی نیمکت اورتون، شان دایچ پس از نزدیک به ۲ دهه، دومین سرمربی تاریخ لیگ برتر لقب گرفت که موفق می‌شود در نخستین دیدار روی نیمکت تیم جدیدش، صدرنشین وقت لیگ برتر را شکست دهد. پیش از این تنها آلن کربیشلی در دسامبر سال ۲۰۰۶ موفق شده بود روی نیمکت وستهام از سد منچستریونایتد صدرنشین بگذرد. آرسنال شنبه آینده برنتفورد را پیش رو خواهد داشت و اورتون تنها ۵۳ ساعت زمان برای استراحت، پیش از انجام دربی مرسی‌ساید خواهد داشت. در صورتی که شاگردان دایچ موفق به شکست لیورپول شوند، حداکثر تا رتبه سیزدهم صعود خواهند کرد و در حاشیه امن بقا در لیگ برتر قرار خواهند گرفت.

دومین شکست توپچی‌ها در لیگ جزیره

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی