تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

عدم مبارزه کشتی‌گیر آذربایجانی با زارع؛ مصدومیت یا حمله به سفارت؟

پس از اینکه کشتی‌گیر آذربایجانی در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب، برابر امیرحسین زارع حاضر نشد، شایعاتی درباره ارتباط آن با حادثه حمله به سفارت باکو در تهران مطرح شد اما اتحادیه جهانی کشتی گفته این کشتی‌گیر آذربایجانی مصدوم بوده است.

کد خبر: ۱۴۴۶۶۶
۱۰:۱۴ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

عدم مبارزه کشتی‌گیر آذربایجانی با زارع؛ مصدومیت با حمله به سفارت؟

دیدارنیوز: اتحادیه جهانی کشتی دلیل مبارزه نکردن کشتی‌گیر آذربایجانی با امیرحسین زارع را اعلام کرد.

در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب کرواسی، امیرحسین زارع باید به مصاف حریفی از جمهوری آذربایجان می‌رفت، اما این کشتی گیر به روی تشک نیامد تا دست زارع به عنوان فرد پیروز بالا رود.

اما این کار کشتی‌گیر آذربایجانی حواشی مختلفی را در فضای مجازی به دنبال داشت و برخی آن را به اتفاقات اخیر در حمله به سفارت آذربایجان در تهران ربط دادند.

اما اتحادیه جهانی کشتی در گزارش خود اعلام کرد که کشتی‌گیر آذربایجان به دلیل مصدومیت به روی تشک نیامده است. تصاویر سکوی اهدای مدال وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز نشان می‌دهد این کشتی‌گیر از ناحیه چشم به شدت آسیب دیده و یک چشم او کاملا بسته شده است.

عدم مبارزه کشتی‌گیر آذربایجانی با زارع؛ مصدومیت یا حمله به سفارت؟

تیم کشتی آزاد ایران که با ۶ نماینده عازم این مسابقات شده بود در پایان توسط رضا اطری در ۶۱ کیلوگرم، علی سوادکوهی در ۷۹، حسن یزدانی در ۸۶ و امیر حسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم به ۴ مدال طلا رسید و یونس امامی در ۷۴ و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند.

تیم کشتی آزاد ایران در شرایطی عازم این تورنمنت مهم شده بود که پژمان درستکار سرمربی تیم ملی در این مسابقات حضور نداشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی