تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

دومین روز جشنواره فجر؛ جای خالی بازیگران

دومین روز چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در حالی به پایان رسید که نشست‌های خبری با نوعی بی‌نظمی همراه بود و در برخی موارد عدم حضور برخی بازیگران اصلی فیلم‌ها در نشست‌ها را شاهد هستیم.

کد خبر: ۱۴۴۶۳۷
۰۹:۵۱ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۱

دومین روز جشنواره فجر؛ جای خالی بازیگران

دیدارنیوز: در روز دوم چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر سه فیلم «آه سرد»، «جنگل پرتقال» و «یادگار جنوب» برای اهالی رسانه و منتقدان به نمایش در آمدند.

ایلنا نوشت: «دومین روز چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در حالی به پایان رسید که همچنان شاهد اطلاع‌رسانی قطره‌چکانی از جزئیات این جشنواره هستیم و هنوز برخی از اطلاعات لازم مثل اعضای هیئت داوران در اختیار رسانه‌ها قرار داده نشده است.

از طرفی بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره که پس از سال‌ها به صورت همزمان با بخش ملی در حال برگزاری است در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست در برج میلاد این بخش چگونه در حال برگزاری است و شنیده‌هایی از انصراف برخی فیلمسازان و مهمانان خارجی برای حضور در این بخش جشنواره مطرح شده که لازم است مسئولان جشنواره درباره معیار‌های انتخاب مهمانان و فیلم‌ها و صحت یا عدم صحت شایعات مطرح شده شفاف‌سازی کنند.

در دو روز گذشته نشست‌های خبری با نوعی بی‌نظمی همراه بوده است و در برخی موارد عدم حضور برخی بازیگران اصلی فیلم‌ها در نشست‌ها را شاهد هستیم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی