تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

داوری جنجالی بازی پرسپولیس؛ یک پنالتی سوخت!

حسین عسگری، کارشناس داوری فوتبال کشورمان به بررسی داوری بحث‌برانگیز دیدار پرسپولیس - آلومینیوم اراک پرداخت و اعلام کرد داور یک پنالتی را نادیده گرفته است؛ پنالتی‌ای که می‌توانست صدر جدول را با تغییراتی همراه کند.

کد خبر: ۱۴۴۶۰۱
۱۸:۳۱ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

داوری جنجالی بازی پرسپوایس؛ یک پنالتی سوخت!

دیدارنیوز: کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد یک پنالتی از چشم داور دیدار پرسپولیس - آلومینیوم اراک پنهان مانده است.

حسین عسگری درباره تصمیمات مرتضی منصوریان و کمک‌های او در دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک، به تسنیم گفت: بازی‌ها در دور برگشت دشوارتر است و داوران باید بیشترین آمادگی جسمی و ذهنی را داشته باشند. در دقیقه ۳۹، برخوردی در محوطه جریمه آلومینیوم رخ داد که تصویر خیلی واضح نبود و نمی‌توانیم بگوییم خطای پنالتی رخ داد یا خیر.

وی در مورد اخراج علیرضا بیرانوند و اینکه به نظر می‌رسید میلاد فخرالدینی در موقعیت آفساید قرار داشت، تصریح کرد: دوربین در این شرایط باید روی خط آفساید باشد و سخت است با تصاویری که پخش شد، در این باره اظهارنظر کنیم. کمک داور باید با آخرین مدافع روی یک خط قرار بگیرد، اما او حدود دو متر از مدافع پرسپولیس عقب‌تر بود و به همین خاطر، نمی‌توان به تصمیم کمک داور اعتماد کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: به نظر می‌رسید مدافع آخر پرسپولیس، آفساید را پُر کرده بود. پس از اینکه فخرالدینی صاحب توپ شد، بیرانوند خارج از محوطه جریمه خطا کرد و موقعیت آشکار گلزنی را از حریف گرفت. پس می‌توان گفت تصمیم داور برای اخراج بیرانوند درست بود.

عسگری راجع به صحنه‌های حساس نیمه دوم این مسابقه خاطرنشان کرد: داور در دقیقه ۶۵ تمرکز لازم را نداشت و پنالتی واضحی را که روی مهدی ترابی رخ داد، اعلام نکرد. مدافع آلومینیوم، پای مهاجم پرسپولیس را زد و داور باید پنالتی می‌گرفت. در صحنه‌ای دیگر، بازیکن پرسپولیس با مدافع آلومینیوم شانه به شانه جلو می‌رفتند که برخورد صورت گرفته، فشار لازم را برای اعلام پنالتی نداشت.

به گزارش دیدارنیوز، تیم ده نفره پرسپولیس با توقف برابر آلومینیوم، صدر جدول را به سپاهان داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی