تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

رئیسی فردا به «شهرری» می‌رود

به گفته معاون اجرایی ریاست جمهوری، ابراهیم رئیسی فردا به شهر ری می‌رود و در این برنامه، رئیس‌جمهور علاوه بر دیدار با اقشار مختلف مردم، ملاقات‌ها و برنامه‌های کاری و اجرایی خواهد داشت.

کد خبر: ۱۴۴۵۷۱
۱۱:۴۹ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

رئیسی فردا به «شهرری» می‌رود

دیدارنیوز: منصوری معاون اجرایی دولت خبر داد که رئیس‌جمهور فردا به شهرری می‌رود و دیدار‌هایی با اقشار مختلف مردم خواهد داشت.

محسن منصوری معاون اجرایی ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی فردا به شهر ری می‌رود و در این برنامه، رئیس‌جمهور علاوه بر دیدار با اقشار مختلف مردم، ملاقات‌ها و برنامه‌های کاری و اجرایی خواهد داشت.

وی در خصوص برنامه‌های دولت در دهه فجر امسال گفت: برای دهه فجر پروژه‌ها و مجموعه‌های خوبی آماده شده که در ۴ هزار سرفصل تقسیم‌بندی شده‌اند و برخی ریزپروژه هستند.

رئیسی خاطرنشان کرد: مجموع سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای این طرح‌ها ۲۸۰ هزار میلیارد تومان است. بوشهر، خوزستان و اصفهان بیشترین سهم در این پروژه‌ها دارند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی