تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

برف شدید در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بارش شدید برف در جاده‌های مناطق سردسیری استان خبر داد و گفت: مردم از سفر‌های غیر ضرور خودداری کنند.

کد خبر: ۱۴۴۵۲۲
۱۷:۱۱ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

برف شدید در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

دیدارنیوز: علیرضا نیکروز عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارش برف در همه جاده‌های مناطق سردسیری از جمله یاسوج ـ شیراز، یاسوج ـ سی‌سخت، یاسوج - باغچه سادات، یاسوج ـ پاتاوه ـ دهدشت و یاسوج به مارگون ادامه دارد.

وی از استقرار همه گروه‌های امدادی در جاده‌های برف گیر استان خبر داد و افزود: نیرو‌های اداره کل راهداری و راهداراخانه‌ها و هلال احمر با تجهیز ماشین آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در جاده‌های مناطق سردسیری مستقر شده و آماده خدمات رسانی هستند.

نیک روز اضافه کرد: اگر چه نیر‌های امدادی در جاده برفگیر آماده خدمات‌رسانی هستند، اما بارش برف سنگین و ترافیک خودرو‌ها در مسیر‌های برف گیر باعث کند شدن خدمات رسانی و بروز مشکلات برای مسافران می‌شود، لذا مردم سفر‌های خود را به روز‌های عادی موکول کنند و تا پایان بارش‌ها از تردد در جاد‌های برف گیر استان خودداری کنند.

وی ادامه داد: مردم در صورت داشتن سفر ضروری ضمن اینکه خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز بکنند حتما لباس گرم و آذوقه کافی به همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

نیکروز با بیان اینکه برخی افراد بدون توجه به هشدار‌های هواشناسی اقدام به کوهنوردی می‌کنند، اضافه کرد: متاسفانه ۴ کوهنورد با بی تفاوتی نسبت به شرایط جوی، به کوه‌های همجوار کاکان رفته و در آنجا گرفتا شده بودند و همین امر باعث گرفتاری نیرو‌های امدادی و مسئولان ستاد مدیریت بحران استان شد لذا تاکید می‌شود مردم از صعود به ارتفاعات و کوهنوردی خودداری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی