تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سیدحسن خمینی: کشور باید طوری اداره شود که بدانند توانایی حل مشکلات وجود دارد

سید حسن خمینی، یادگار امام در مراسم تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با آرمان‌های امام گفت: مشکلات زیاد است، اما باید به گونه‌ای کشور را اداره کرد که بدانند توانایی حل مشکلات وجود دارد.

کد خبر: ۱۴۴۵۰۴
۱۲:۳۴ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

سیدحسن خمینی:

دیدارنیوز: سید حسن خمینی مراسم تجدیدمیثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت با آرمان‌های امام تاکید کرد: روح امیدبخشی امروز وظیفه همه است. البته اتکا ما به خداست و تا امروز هم به تعبیر امام با توکل به خدا و وحدت کلمه آمده‌ایم. باید امیدی در دل‌ها ایجاد کنیم تا امید کج اندیشان را بر باد دهیم.

یادگار امام در مراسم تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با آرمان‌های امام خمینی (س) گفت: رهبر معظم انقلاب صبح امروز در حرم تأکید داشتند که «یاد و نام امام موج‌آفرین است». به همین خاطر کینه‌ها به سوی ایشان روانه می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر امروز امام بزرگوار ما بودند، بحث یأس امید را مطرح می‌کردند، گفت: روح امیدبخشی امروز وظیفه همه است. البته اتکا ما به خداست و تا امروز هم به تعبیر امام با توکل به خدا و وحدت کلمه آمده‌ایم.

یادگر امام تاکید کرد: باید امیدی در دل‌ها ایجاد کنیم تا امید کج اندیشان را بر باد دهیم. باید نقاط درخشان جامعه را بیان کنیم. امروز با امپراطوری رسانه‌ای مواجه هستیم که می‌خواهد امید مردم را بر باد دهد.

وی یادآور شد: نقاط ضعف را برای حل بگوییم، نه برای مچ‌گیری و یأس آفرینی اتفافات پاییز امسال، امید مردم را هدف گرفته بود. چون می‌خواست بگوید توانایی حل مشکلات در کشور وجود ندارد. این امید را باید مأیوس کرد. مشکلات زیاد است، اما باید به گونه‌ای کشور را اداره کرد که بدانند توانایی حل مشکلات وجود دارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی