تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

اتهام دریافت رشوه از سوی نمایندگان؛ امام جمعه عذرخواهی کند!

پس از اینکه یکی از ائمه جمعه آذربایجان شرقی، تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی را رشوه‌بگیر ایران خودرو اعلام کرد، مهدی اسماعیلی نماینده میانه در اعتراض به این اظهارات خواستار عذرخواهی این امام جمعه شد و مصری نایب رییس مجلس هم رسیدگی به این موضوع را از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درخواست کرد.

کد خبر: ۱۴۴۴۴۱
۱۳:۴۶ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

اتهام دریافت رشوه از سوی نمایندگان؛ امام جمعه عذرخواهی کند!

دیدارنیوز: نایب رییس مجلس شورای اسلامی پس از طرح ادعای اتهام دریافت رشوه از سوی نمایندگان که نماینده میانه آن را به نقل از یکی از ائمه جمعه آذربایجان شرقی مطرح کرد، رسیدگی به این موضوع را از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خواستار شد.

مهدی اسماعیلی در جریان جلسه علنی امروز در تذکری مدعی شد: یکی از امامان جمعه شهرستان آذربایجان شرقی در اتهامی ناروا تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی را رشوه‌بگیر ایران خودرو اعلام کرده است؛ این‌گونه کلی‌گویی بدون ارائه مدرک و تسری آن به همه نمایندگان وجاهت شرعی و عقلی ندارد و پذیرفتنی نیست چه برسد به این‌که بخواهد فردی در کسوت امام جماعت آن را بیان کند.

وی با تاکید بر این‌که «بسیاری از علما و ائمه جمعه مدافع آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب هستند و حساب آن‌ها جداست» تصریح کرد: از تریبون مجلس شورای اسلامی به این امام جمعه توصیه می‌کنم که استغفار کرده و از نمایندگان و مردم عذرخواهی کند.

عبدالرضا مصری که در غیاب قالیباف ریاست صحن علنی مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به این موضوع رسیدگی کند؛ بعد از آن ما جلسه مشترکی با رئیس شورای ائمه جمعه و نمایندگان شاکی داریم و به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی