تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

خشم شدید فرهاد؛ سوژه اماراتی‌ها!

خشم شدید فرهاد مجیدی، سرمربی سابق تیم استقلال در نشست خبری پس از دیدار اتحاد کلبا برابر البطائح، به سوژه رسانه‌های اماراتی تبدیل شد.

کد خبر: ۱۴۴۴۳۸
۱۳:۱۸ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

خشم شدید فرهاد؛ سوژه اماراتی‌ها!

دیدارنیوز: آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات برای فرهاد مجیدی و تیمش خوش یمن نبود. در شرایطی که اتحاد کلباء تا دقیقه ۸۰ با نتیجه ۲ بر صفر از حریفش پیش بود، به دلیل ۲ خطای پنالتی که عبدالعزیز حمد مرتکب شد، این دیدار با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید.

مجیدی در نشست خبری پس از این دیدار به انتقاد شدید از داور بازی پرداخت. به زعم سرمربی ایرانی کلباء، دومین پنالتی که به سود البطائح اعلام شد، خارج از محوطه جریمه رخ داده بود و داور باید یک ضربه کاشته چسبیده به باکس هجده قدم اعلام می‌کرد.

واکنش تند فرهاد به داوری دیدار تیمش، به سوژه رسانه‌های اماراتی تبدیل شد. روزنامه البیان با تیتر «البطائح گره را باز می‌کند و یک پنالتی باعث عصبانیت سرمربی کلباء می‌شود» نوشت: دومین ضربه پنالتی البطائح، باعث عصبانیت فرهاد مجیدی سرمربی کلباء شد. او در نشست خبری بعد از بازی از قضاوت داور انتقاد کرد و با حرکات دست نشان داد که تصمیم قاضی میدان برای اعلام پنالتی دوم اشتباه و خطای عبدالعزیز حمد یک متر بیرون از محوطه جریمه بوده است.

الخلیج نیز در مطلبی، صحبت‌های فرهاد را به تیتر خود اختصاص داده و نقل قول او را منتشر کرده است. جایی که سرمربی ایرانی کلباء گفت: «آیا قوانین فوتبال بدون اطلاع ما تغییر کرده است؟»

الخلیج در این خصوص نوشت: نشانه‌های ناراحتی و عصبانیت در ظاهر و چهره فرهاد مجیدی مربی ایرانی تیم اتحاد کلباء مشخص بود. او با اعتراض به پنالتی دوم پرسید: آیا فناوری به نام VAR وجود ندارد؟ چرا داور برای تصحیح تصمیمش، به آن مراجعه نکرد؟ همچنین سوال این است که آیا قوانین جدیدی در فوتبال وجود دارد که ما آن‌ها را نمی‌دانیم؟

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی