تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

رادان: تهران، نقطه اصلی هدف دشمن است

سردار رادان، رییس پلیس کشور، تهران را نقطه اصلی هدف دشمن دانست و گفت: هر اقدامی که تهران انجام شود می‌تواند الگوساز و برتری ساز نسبت به دیگر نقاط کشور داشته باشد پس فرماندهانی باید در تهران قرار بگیرند که ویژگی صددرصدی برای مقابله با این مشکلات و چالش‌ها را داشته باشد.

کد خبر: ۱۴۴۴۳۷
۱۳:۰۸ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

رادان

دیدارنیوز: رییس پلیس کشور با تاکید بر اینکه امروز آماده‌تر از دیروز هستیم گفت: شیوه‌هایی که دشمن در جنگ ترکیبی و هیبریدی به کار می‌گیرد اهمیت کار انتظامی را دو چندان کرده است.

سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید پلیس پایتخت که صبح امروز در ستاد فاتب برگزار شد، گفت: حساسیت انجام ماموریت و انجام وظیفه در مجموعه انتظامی کشور خاص و منحصربفرد است که دلایل مختلفی دارد.

وی ادامه داد: همین حساسیت نیز سبب ویژگی‌های خاص در اتحاد رویکرد‌ها شده است. شیوه‌هایی که دشمن در جنگ ترکیبی و هیبریدی به کار می‌گیرد اهمیت کار انتظامی را دو چندان کرده است.

سردار رادان با بیان اینکه امروز آماده‌تر از دیروز هستیم، گفت: این را همواره به دشمنانمان اعلام کردیم. در هر فتنه‌ای در نهایت شرف و آبرو نثار بچه‌های مخلص بسیج و مدافعان امنیت شده و یاس و سرخوردگی هم نصیب دشمنان و فتنه‌گران شد.

فرمانده فراجا با پوشیدن لباس انتظامی را منت خداوند بر سر برخی از بندگانش برای پرکردن توشه آخرت توصیف کرد و گفت: شک نکنید که این خدمت مسیر سخت آخرت را به مسیری سهل بدل می‌کند.

سردار رادان تهران را نقطه اصلی هدف دشمن دانست و گفت: هر اقدامی که تهران انجام شود می‌تواند الگوساز و برتری ساز نسبت به دیگر نقاط کشور داشته باشد پس فرماندهانی باید در تهران قرار بگیرند که ویژگی صددرصدی برای مقابله با این مشکلات و چالش‌ها را داشته باشد.

وی سردار رحیمی را به سردار رشید در تامین امنیت توصیف کرد و گفت: در طول این شش سال سردار رحیمی ماموریت خود را با ظرافت و البته با اقتدار پیش برد. شاهد این مدعا نیز اتفاقاتی است که در تهران رخ داد؛ مانند اتفاقات ٩۶، ٩٨ و ١۴٠١ که هربار شیوه و شگرد دشمن متفاوت از بار‌های قبل بود؛ و اگر دشمن بخواهد این‌بار هم اقداماتی را انجام دهد، بازهم شرمندگی و فصاحت برایشان خواهد ماند.

سردار رادان خدمت در تهران را سخت و حساس دانست و گفت: شیرینی آن هم معامله‌ای است که با خدا می‌کنیم و توشه‌ای است که کسب می‌کنیم. انصافا کار در تهران بزرگ پولاد می‌خواهد که سردار رحیمی با افتخار از این آزمون بیرون آمد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی