تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
زور شاگردان آنجلوتی به سوسیه‌داد نرسید

فاصله رئال با کاتالان‌ها ۵ امتیازی شد

با توقف خانگی رئال مادرید برابر رئال سوسیه‌داد در هفته نوزدهم لالیگا، فاصله کهکشانی‌ها با بارسای صدرنشین به ۵ امتیاز افزایش یافت تا کار مردان آنجلوتی در ادامه سخت‌تر شود.

کد خبر: ۱۴۴۴۰۴
۰۸:۲۰ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

فاصله رئال با کاتالان‌ها ۵ امتیازی شد

دیدارنیوز: تیم فوتبال رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو از پس حریف باسکی‌اش برنیامد تا آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا قهرمان نیم‌فصل نخست لالیگا شوند.

در دیدار هفته نوزدهم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی مسابقات در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رئال سوسیه‌داد بود که این بازی در نهایت با تساوی صفر - صفر به پایان رسید.

این سومین تساوی فصل کهکشانی‌ها بود که اگرچه یک امتیاز دیگر به امتیازات‌شان اضافه و آن‌ها را ۴۲ امتیازی کرد، اما باعث شد فاصله آن‌ها با بارسلونا صدرنشین نسبت به هفته گذشته به پنج امتیاز افزایش پیدا کند. این در حالی است که هر دو تیم یک بازی معوقه هم دارند.

در جدول رده‌بندی لالیگا بارسلونا با ۴۷ امتیاز صدرنشین است و با توجه به اختلافش با رئالی‌ها قهرمانی این تیم در نیم‌فصل نخست مسجل شد. همچنین رئال سوسیه‌داد با یک امتیاز این بازی ۳۹ امتیازی شد و جایگاهش را در رده سوم جدول تثبیت کرد. اتلتیکومادرید ۳۴ امتیازی هم تیم چهارم جدول است.

در آخرین بازی هفته نوزدهم لالیگا، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران ویارئال پذیرای رایووایکانوست.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی