تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کردستان از فردا ‌تا چهارشنبه برفی می‌شود

رحیم صدیقی، مدیرکل هواشناسی کردستان از ورود سامانه جدید بارشی برف و باران از روز دوشنبه هفته جاری به آسمان استان خبر داد و گفت: بارش‌ها تا روز چهارشنبه این هفته ادامه دارد.

کد خبر: ۱۴۴۳۹۵
۱۹:۱۹ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱

کردستان از فردا ‌تا چهارشنبه برفی می‌شود

دیدارنیوز: مدیرکل هواشناسی کردستان از ورود سامانه جدید بارشی برف و باران به استان خبر داد و گفت: آبگرفتی معابر و مسدودشدن جاده‌های شهری و روستایی در انتظار است.

رحیم صدیقی در گفتگو با تسنیم، از ورود سامانه جدید بارشی برف و باران از روز دوشنبه هفته جاری به آسمان استان خبر داد و اظهار داشت: بارش‌ها تا روز چهارشنبه این هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه هفته جاری از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود، افزود: از روز پنج‌شنبه پیش‌رو مجدد یک سامانه جدید بارشی وارد استان شده و بارش‌ها تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: بیشترین بارش‌ها مربوط به مناطق غربی استان همچون سروآباد، مریوان، اورامان، دیواندره، دهگلان و بخش‌هایی از کامیاران و سنندج است.

وی از بارش برف در ارتفاعات استان خبر داد و بیان کرد: این سامانه بارشی باعث لغزندگی جاده‌ها و آبگرفتگی معابر، مه و مسدود شدن برخی از جاده‌های شهری و روستایی در استان خواهد شد.

صدیقی با بیان اینکه احتمال می‌رود در پی بارش‌های برف، مشکلاتی در ترد د شهروندان ایجاد شود، عنوان کرد: دمای هوا نیز همزمان با بارش‌ها از امروز تا اواخر سه‌شنبه افزایش یافته، اما از روز چهارشنبه تا جمعه این هفته هوا سردتر می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی