تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

تاج و کمک داور ویدیویی؛ امیدوار به فصل آینده!

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با امیدواری نسبت به اینکه وضعیت کادر فنی تیم‌های ملی و امید ایران هرچه زودتر مشخص شوند، گفت: گام‌های مهمی برای تجهیزات ورزشگاه‌ها برداشته شده و کار‌های مربوط به VAR با سرعت پیش می‌رود. موانعی دارد که در حال رفع است و امیدواریم که فاز نخست را انجام دهیم و بتوانیم در آینده نزدیک و فصل آینده بتوانیم بازی‌ها را با VAR برگزار کنیم.

کد خبر: ۱۴۴۲۸۱
۱۰:۴۹ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱

تاج: کار‌های مربوط به VAR با سرعت پیش می‌رود

دیدارنیوز: مهدی تاج در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد، امور مربوط به سیستم کمک داور ویدیویی به سرعت در حال انجام است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی فوق‌العاده این فدراسیون اظهار داشت: خدمت همه نمایندگان فیفا و AFC و کلیه عزیزان هیئت رئیسه و اعضای فدراسیون فوتبال عرض سلام و احترام دارم. در ابتدا وظیفه دارم که سالگرد فوت مهرداد میناوند و علی انصاریان که بر اثر کرونا جان‌شان را از دست دادند، تسلیت بگویم. همچنین آرزوی سلامتی برای ششگلانی رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی دارم. باید بگویم که خانواده فوتبال در ماه‌های اخیر در کنار همه روز‌های مهمی که در فوتبال گذراندیم بازگشت پرشور تماشاگران را در ورزشگاه‌ها تجربه می‌کند که اتفاق بسیار خوبی است. آن‌ها رونق بیشتری را به ورزشگاه‌ها دادند و مشخص شد که فوتبال بدون تماشاگر معنی خاصی ندارد و همین که تماشاگران آهسته آهسته به ورزشگاه‌ها می‌آیند بسیار بسیار مطلوب است و امیدوارم که در آینده نزدیک بتوانیم از همه تماشاگران در ورزشگاه‌ها استقبال کنیم.

وی ادامه داد: در مجموع خانواده فوتبال قدردان زحمات تماشاگران و مدیران باشگاه‌ها و رؤسای هیئت‌هاست به لحاظ اتفاقات خوبی که در فوتبال کشور در حال انجام است. ما در حالی مجمع را برگزار می‌کنیم که تیم‌های ملی فوتبال کشور در سطح بانوان و آقایان فعالیت‌های خودشان را به‌صورت جدی دنبال می‌کنند. در حال حاضر بسیاری از تیم‌های ما در حال برگزاری اردو داخلی و خارجی هستند و بعضی از مسابقات فوتبال رسمی آن‌ها شروع شده است. تیم فوتبال بانوان ما در کافا بازی خوبی انجام داد. امیدواریم تیم فوتبال ساحلی هم که در حال آماده‌سازی است در آسیا موفق باشد. تیم فوتسال و تیم‌های دیگر هم چنین شرایطی دارند. تیم‌های نوجوانان و جوانان ما نیز در حال آماده‌سازی هستند و در ماه‌های آینده در مقدماتی جام جهانی شرکت می‌کنند و خیلی امیدواریم که هر دو تیم به جام جهانی راه پیدا کنند و فدراسیون فوتبال پشتیبانی و تدارکات لازم برای این امر انجام می‌دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در حوزه تیم‌های ملی بزرگسالان و امید هم کار‌های ستادی این دو تیم انجام شده است و امیدواریم که بتوانیم هرچه زودتر کادر فنی دو تیم را مشخص کنیم تا درباره بازی‌های تدارکاتی برنامه‌ریزی کنیم. گام‌های مهمی برای تجهیزات ورزشگاه‌ها برداشته شده است و کار‌های مربوط به VAR با سرعت پیش می‌رود. موانعی دارد که در حال رفع است و امیدواریم که فاز نخست را انجام دهیم و بتوانیم در آینده نزدیک و فصل آینده بتوانیم بازی‌ها را با VAR برگزار کنیم. ما مسابقات را در ورزشگاه‌هایی برگزار می‌کنیم که به تجهیزات کمک داور ویدیویی مجهز هستند. همچنین ما ساختمان اداری فدراسیون فوتبال و تجهیز کمپ تیم ملی را در دستور کار داریم. کار‌های خوبی در کمپ تیم ملی صورت گرفته و ۳۲ اتفاق عمرانی در حال انجام است. یکی از آن‌ها افتتاح ساختمان کوثر است که برای بانوان هتلی تهیه شده است. هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیده است که کار‌های عمرانی موفقی در این دوره باید انجام شود چنانچه در دوره‌های گذشته هم اتفاقات مثبتی انجام شد و امیدواریم بتوانیم این مجموعه‌ها را تکمیل کنیم و یک مجموعه قابل قبولی داشته باشیم. از عزیزان تشکر می‌کنم که هم حضوری شرکت کردند و هم به صورت آنلاین در مجمع فدراسیون فوتبال حضور دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی