تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
برای حقوق و دستمزد کارگران تا قبل از اتمام سال ۱۴۰۱ تصمیم خواهیم گرفت

وزیر کار: حذف بودجه معلولان واقعیت ندارد

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید که حذف بودجه برای معلولان واقعیت ندارد و قطعا نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است.

کد خبر: ۱۴۴۲۷۲
۰۹:۳۱ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱

وزیر کار: حذف بودجه معلولان واقعیت ندارد

دیدارنیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قطعا ما برای حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۲ تا قبل از اتمام سال ۱۴۰۱ تصمیم خواهیم گرفت، زیرا ملاک عمل سال ۱۴۰۲ است، ان‌شاالله تصمیمی خواهیم گرفت از ۱/۱/ ۱۴۰۲ ضمانت اجرا داشته باشد.

سید صولت مرتضوی در گفتگو با ایلنا، درباره این‌که مطرح می‌شود بودجه معلولان از کلیات لایحه سال ۱۴۰۲ حذف شده است، گفت: خیر، حذف بودجه برای معلولان واقعیت ندارد و قطعا نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شاید بعضاً کسانی که معترض هستند، معتقد باشند که این میزان کفایت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: به فراخور توان بودجه پیش‌بینی لازم هم برای مستمری‌ها و هم برای درمان معلولین دیده شده است تا معلولین عزیز دغدغه‌ای نداشته باشند. دولت تمام قد پای کار معلولین است و ان‌شاالله کمک می‌کند.

وی با اشاره به این‌که ما باید مراقبت‌های لازم را داشته باشیم، یادآور شد: به دلیل این‌که بخش اعظمی از معلولیت‌ها بر اساس حوادث و سوانح طبیعی است، توصیه می‌کنم یک قدری مراعات بیشتری توسط دستگاه‌های اجرایی و آحاد مردم صورت گیرد تا خدایی ناخواسته شاهد معلولیت در جامعه از حیث تصادفات نباشیم.

مرتضوی تاکید کرد: بستر‌های لازم برای پیشگیری از معلولیت‌های ژنتیکی و موروثی هم به عمل آمده و اقدامات خوبی در این خصوص انجام خواهد شد.

وی درباره اعلام نتیجه نهایی تصمیم شورای عالی کار برای حقوق و دستمزد کارگران گفت: این امر چارچوب خود را دارد، در جلسات کار کارشناسی می‌شود. قطعا ما برای حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۲ تا قبل از اتمام سال ۱۴۰۱ تصمیم خواهیم گرفت، زیرا ملاک عمل سال ۱۴۰۲ است، ان‌شاالله تصمیمی خواهیم گرفت از ۱/۱/ ۱۴۰۲ ضمانت اجرا داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی